logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PanMedia Western dla WWF

   01.11.2010, przeczytano 919 razy

We wtorek 26 października wystartowała kampania reklamowa WWF pt. ''Ryś wraca do puszczy''. Za kreację w TV odpowiada agencja Rosenbot, za reklamy prasowe Arteplaza, zaś za planowanie i zakup mediów dom mediowy PanMedia Western.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panmedia-western-dla-wwf,11523,artykul.html

Celem kampanii jest edukacja społeczeństwa oraz pozyskanie funduszy,dzięki którym możliwe będzie dalsze zwiększanie populacji ginącychrysi. Projekt jest zaplanowany na kolejne 4 lata. Dotąd udało sięzwiększyć populację zwierząt w Puszczy Piskiej na Mazurach, gdziedzięki działaniu WWF w naturalnych warunkach przyszło na świat kilkamłodych rysi.

Kampania ''Ryś wraca do puszczy'' potrwa przez 5 tygodni i będzierealizowana w telewizji (Stacje At Media w pakiecie zakupione do tejkampanii to: AXN, Puls, 13TH Street Universal, Foxlife, AXN Sci-fi,Kino Polska, Ale Kino, Zone Club, National Geographic, BBCEntertaiment. Stacje At Media, które wsparły kampanię spotami pro bono:Nat Geo, National Geographic Channel oraz Travel Channel), w prasie(''Newsweek'', ''Polityka'') oraz internecie.

Nie ujawniono budżetu kampanii.

Źródło: PanMedia Western

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764