We wtorek 26 października wystartowała kampania reklamowa WWF pt. ''Ryś wraca do puszczy''. Za kreację w TV odpowiada agencja Rosenbot, za reklamy prasowe Arteplaza, zaś za planowanie i zakup mediów dom mediowy PanMedia Western.
Celem kampanii jest edukacja społeczeństwa oraz pozyskanie funduszy,dzięki którym możliwe będzie dalsze zwiększanie populacji ginącychrysi. Projekt jest zaplanowany na kolejne 4 lata. Dotąd udało sięzwiększyć populację zwierząt w Puszczy Piskiej na Mazurach, gdziedzięki działaniu WWF w naturalnych warunkach przyszło na świat kilkamłodych rysi.
Kampania ''Ryś wraca do puszczy'' potrwa przez 5 tygodni i będzierealizowana w telewizji (Stacje At Media w pakiecie zakupione do tejkampanii to: AXN, Puls, 13TH Street Universal, Foxlife, AXN Sci-fi,Kino Polska, Ale Kino, Zone Club, National Geographic, BBCEntertaiment. Stacje At Media, które wsparły kampanię spotami pro bono:Nat Geo, National Geographic Channel oraz Travel Channel), w prasie(''Newsweek'', ''Polityka'') oraz internecie.
Nie ujawniono budżetu kampanii.
Źródło: PanMedia Western