Polska marka yellow pages rozpoczęła ogólnopolską kampanią reklamową. W działaniach promocyjnych położono nacisk na obecność brandu w Internecie. Kampania ma charakter ogólnopolski i potrwa do połowy br.
W nowej kampanii na billboardach przedstawiciele popularnych kategorii, najczęściej wyszukiwanych w serwisie, którzy zachęcają do skorzystania z Internetowej Panoramy Firm. Jak informują przedstawiciele firmy, promocja produktu już spowodowała wzrost liczby użytkowników, co przekłada się na zyski reklamodawców. Ich oferty są dostępne w Internecie, katalogu, a od niedawna także w mobilnej Panoramie Firm. Użytkownicy trafiają na stronę także poprzez serwisy tematyczne (np. restauracje.pf.pl), strony partnerów (np. Yahoo Polska) i wyszukiwarki internetowe.
Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska, który odpowiada również za dobór i zakup mediów. Kampania obejmie outdoor (kilkaset billboardów w całej Polsce, powierzchnie wielkoformatowe, mobile), prasę, a także radio i Internet.
Serwis www.panoramafirm.pl z ponad 4 mln użytkowników miesięcznie (Źródło: Megapanel, grudzień 2010 r.) dostarcza klientom i użytkownikom aktualne informacje o ponad 2,1 mln firm zgrupowanych w ponad 1000 branżach. W Internetowej Panoramie Firm znaleźć można m.in. ich szczegółową ofertę, dane kontaktowe oraz lokalizację na mapie.
Źródło: Eniro Polska