logo
WIADOMOŚCI

Panorama Firm wśród partnerów projektu „Hydros”

Mateusz Zawiślak  PR 10.10.2016, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

Zespół zdolnych inżynierów i studentów Politechniki Lubelskiej (Hydrogreen) zbudował pojazd, który już teraz może przejechać 1000 km za jedną złotówkę. „Hydros” powstał dzięki konstrukcji z nowoczesnych materiałów, nieocenionej pracy zespołowej i pomocy sponsorskiej firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panorama-firm-wsrod-partnerow-projektu-_hydros_,30202,artykul.html

Budowa prototypów była bardzo kosztowna, zatem kluczowym elementem było pozyskiwanie sponsorów. Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl jest jedną z firm, która znalazła się wśród sponsorów pojazdu.

Jednym z naszych sponsorów strategicznych jest firma Eniro Polska ze swoją marką Panorama Firm. Nawiązanie współpracy nastąpiło w odpowiednim momencie - kiedy potrzebowaliśmy pieniędzy na nieplanowe wydatki tuż przed wyjazdem na zawody. Firma od lat wspiera polskie przedsiębiorstwa i wprowadza nowe technologie w marketingu cyfrowym. Stawiamy na jakość - to nie jest projekt, który jest odgórnie narzucony lub realizowany wyłącznie po to by uczestniczyć w zawodach. Naszym celem jest uzyskanie prototypu, który jest bezkonkurencyjny na świecie. Chcemy by pojazd "Hydros" godnie reprezentował barwy Polski, Politechnikę Lubelską oraz naszych sponsorów.
- mówi Tytus Tulwin - kierownik zespołu Hydrogreen.

Wsparliśmy projekt, bo młodzi, kreatywni i ambitni ludzie z pasją są kluczem do naszej przyszłości. Marka Panorama Firm kojarzy się ze wsparciem lokalnych aktywności, a więc także tych, które promują polską naukę i rodzime technologie. Stąd nasza obecność w tym innowacyjnym projekcie. – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska

Kolejnym sponsorem strategicznym, który wspiera projekt jest Lubelska firma GT-85 Polska. Firma ta przyczyniła się w dużej mierze do sukcesu zespołu wykonując elementy mechaniczne pojazdu.

Ponadto, projekt jest wspierany przez firmę lotniczą Auto&Aero Technologies oraz fundację Inotech.

Bardzo nam zależy by budowana przez nas marka kojarzyła się z sukcesem, jakością i profesjonalizmem. By to uzyskać pracujemy nie tylko nad konstrukcją pojazdu, ale również dużo uwagi przywiązujemy do kwestii marketingowych - dodaje Tytus.

Źródło: Eniro Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały FilmBox od dziś są dostępne w tzw. oknie otwartym w ofercie UPC Polska, największego operatora kablowego w kraju.
Badanie: Ranking cytowań sierpień 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (207), za nią: Rzeczpospolita (137)  oraz Dziennik Gazeta Prawna (90). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazły się Polska The Times (25), na drugim – Głos Wielkopolski (8), a na trzecim – Dziennik Bałtycki (6)....
Yahoo rozlicza się z 47 milionów dolarów po akatku hakerskim
Wszyscy pamiętamy – wywołujący masową histerię – historyczny już atak na Yahoo. Pod koniec 2017 r. portal internetowy ostatecznie potwierdził, że po rzekomo sponsorowanym przez państwo ataku, wszystkie konta użytkowników zostały naruszone. Ucierpiało 3 miliardy użytkowników. Dla uzmysłowienia sobie tej liczby dodajmy, że w 1959 r. cała...
Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone