logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panorama Firm wśród partnerów projektu „Hydros”

  PR 10.10.2016, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

Zespół zdolnych inżynierów i studentów Politechniki Lubelskiej (Hydrogreen) zbudował pojazd, który już teraz może przejechać 1000 km za jedną złotówkę. „Hydros” powstał dzięki konstrukcji z nowoczesnych materiałów, nieocenionej pracy zespołowej i pomocy sponsorskiej firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panorama-firm-wsrod-partnerow-projektu-_hydros_,30202,artykul.html

Budowa prototypów była bardzo kosztowna, zatem kluczowym elementem było pozyskiwanie sponsorów. Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl jest jedną z firm, która znalazła się wśród sponsorów pojazdu.

Jednym z naszych sponsorów strategicznych jest firma Eniro Polska ze swoją marką Panorama Firm. Nawiązanie współpracy nastąpiło w odpowiednim momencie - kiedy potrzebowaliśmy pieniędzy na nieplanowe wydatki tuż przed wyjazdem na zawody. Firma od lat wspiera polskie przedsiębiorstwa i wprowadza nowe technologie w marketingu cyfrowym. Stawiamy na jakość - to nie jest projekt, który jest odgórnie narzucony lub realizowany wyłącznie po to by uczestniczyć w zawodach. Naszym celem jest uzyskanie prototypu, który jest bezkonkurencyjny na świecie. Chcemy by pojazd "Hydros" godnie reprezentował barwy Polski, Politechnikę Lubelską oraz naszych sponsorów.
- mówi Tytus Tulwin - kierownik zespołu Hydrogreen.

Wsparliśmy projekt, bo młodzi, kreatywni i ambitni ludzie z pasją są kluczem do naszej przyszłości. Marka Panorama Firm kojarzy się ze wsparciem lokalnych aktywności, a więc także tych, które promują polską naukę i rodzime technologie. Stąd nasza obecność w tym innowacyjnym projekcie. – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska

Kolejnym sponsorem strategicznym, który wspiera projekt jest Lubelska firma GT-85 Polska. Firma ta przyczyniła się w dużej mierze do sukcesu zespołu wykonując elementy mechaniczne pojazdu.

Ponadto, projekt jest wspierany przez firmę lotniczą Auto&Aero Technologies oraz fundację Inotech.

Bardzo nam zależy by budowana przez nas marka kojarzyła się z sukcesem, jakością i profesjonalizmem. By to uzyskać pracujemy nie tylko nad konstrukcją pojazdu, ale również dużo uwagi przywiązujemy do kwestii marketingowych - dodaje Tytus.

Źródło: Eniro Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów
Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!
Aktywność prezesów największych spółek giełdowych na LinkedIn
Agencja On Board Think Kong zdecydowała się przeanalizować profile prezesów ze 100 największych polskich spółek giełdowych pod kątem ich komunikacji na Linkedinie. Z zestawienia wynika, że 67 liderów posiada na nim konto, jednak sama obecność na platformie to tylko ułamek sukcesu – większość CEO nie wykorzystuje w pełni możliwości komunikacyjnych...
Polska znajduje się na trzecim miejscu w Europie pod względem narażenia na cyberataki sponsorowane przez obce państwa. Zbliżające się wybory mogą więc stać się polem bitwy w cyberprzestrzeni. Czy w erze deepfake'ów możemy być o nie spokojni? Jak rozpoznać manipulacje i jak się przed nimi bronić?
Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764