logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panoramiczny Asus PB298Q

  PR 28.08.2013, przeczytano 1038 razy
ilustracjastrzałka

Firma ASUS poszerzyła swoją ofertę monitorów ultra-panoramicznych o model PB298Q. Wyświetlacz o przekątnej 29 cali i rozdzielczości 2560 x 1080 zapewnia powierzchnię ekranu odpowiadającą dwóm 17-calowym. Ułatwia pracę z wieloma programami i aplikacjami, ponieważ zmieścimy obok siebie więcej okien. Z kolei proporcje obrazu 21:9 docenią miłośnicy filmów. Do zalet monitora należy zaliczyć matrycę AH-IPS, wąską ramę o szerokości 0,8mm oraz wiele nowoczesnych technologii, które przekładają się na komfort użytkowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panoramiczny-asus-pb298q,19538,artykul.html

Duży ekran, łatwiejsza wielozadaniowość

Przy rozdzielczości 2560 x 1080, model ASUS PB298Q jest o 33 proc. szerszy, niż standardowy monitor Full HD. Powierzchnia wyświetlacza o przekątnej 29 cali i proporcjach 21:9, odpowiada dwóm 17-calowym ekranom o proporcjach 5:4 ustawionych obok siebie. Użytkownik może otworzyć jednocześnie wiele okien lub wyświetlić nawet o 13 kolumn więcej arkusza kalkulacyjnego, niż w przypadku konwencjonalnego monitora Full HD. Przy takich warunkach wyeliminowana zostaje konieczność podłączania drugiego monitora stacjonarnego.

Matryca AH-IPS z podświetleniem LED zapewnia precyzyjne odwzorowanie kolorów i sprawia, że PB298Q sprawdzi się zarówno w profesjonalnych, jak i domowych zastosowaniach. Kąt widzenia wynosi 178 stopni zarówno w pionie, jak i w poziomie, co oznacza, że obraz nie staje się wyblakły podczas oglądania z boku lub z góry. Rama o szerokości 0,8mm sprawia, że wyświetlacz wydaje się sięgać aż do samych krawędzi.

Szeroka łączność i ekskluzywne technologie

Monitor PB298Q zapewnia szeroki wybór opcji łączności i jest kompatybilny z wieloma urządzeniami multimedialnymi. Posiada porty DisplayPort, HDMI i Dual-link DVI, a dźwięk odtwarzany jest poprzez wbudowane głośniki stereofoniczne 3W.

Technologia ASUS Smart Contrast Ratio (ASCR) dostarcza kontrast rzędu 80 000 000:1 oraz jasność 300 cd/m². Ekskluzywne oprogramowanie ASUS MultiFrame umożliwia organizowanie wielu okien na pulpicie w taki sposób, aby na siebie nie nachodziły. ASUS Splendid Video Intelligence zapewnia żywe kolory, które można dostosować do potrzeb korzystając z sześciu trybów wyświetlania. Przeznaczona głównie dla grafików Funkcja ASUS QuickFit Virtual Scale pozwala na wyświetlenie obrazów w rzeczywistej wielkości przed drukowaniem.

PB298Q posiada również wytrzymałą podstawkę umożliwiającą regulację kąta nachylenia, obrotu i wysokości (do 150mm). Regulacja osi pozwala przekręcić monitor o 90 stopni i używać pionowo.


Monitor ASUS PB298Q jest już dostępny w polskiej dystrybucji.
Sugerowana cena detaliczna: 1899 PLN brutto.

Źródło: ASUS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764