logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Oświęcim: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu: Druk i dostawa 2 publikacji z dopuszczeniem ofert częściowych - II postępowanie

09.12.2017
Oferta ważna do:28.12.2017 godz. 11:00
Odsłon: 220

Ogłoszenie nr 629850-N-2017 z dnia 2017-12-08 r.

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu: Druk i dostawa 2 publikacji z dopuszczeniem ofert częściowych - II postępowanie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 27601500000, ul. ul. Więźniów Oświęcimia 20 , 32603 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 448 003, e-mail muzeum@auschwitz.org.pl, faks 33 843 18 62.
Adres strony internetowej (URL): www.auschwitz.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,295037,2017.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,295037,2017.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.auschwitz.org

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa 2 publikacji z dopuszczeniem ofert częściowych - II postępowanie
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1 Publikacja nr 1 Zestaw 10 książek w etui w wersji polskiej Format 150 (szer.) x 220 (wys.) mm po obcięciu Ilość stron poszczególnych nr tytułów wg załączonego poniżej opisu Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g wolumen 1.5 lub 1.8 (w zależności od nr tytułu) przykładowo Munken Print Cream 15 90g. ( 1.5) lub Munken Print Cream 18 90g (1.8) Okładka: druk 2+0 karton 1 str. 250g. z kremowym spodem + folia Soft Touch 1 str.+ lakier 3D Oprawa klejona Tytuł 1. s. 176, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 14,5 mm; Tytuł 2. s. 112, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 9 mm; Tytuł 3. s. 320, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 22 mm; Tytuł 4. s. 216, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 17,5 mm; Tytuł 5. s. 408, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 28 mm; Tytuł 6. s. 160, gramatura papieru 90g, wolumen vol. 1.8, grzbiet 13 mm; Tytuł 7. s. 104, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 8,5 mm; Tytuł 8. s. 120, gramatura papieru 90g,wolumen 1.8, grzbiet 10 mm; Tytuł 9. s. 144, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 12 mm; Tytuł 10. s. 736, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 50 mm ETUI dla 10 tomów książki: tektura 2 mm po bokach, 4 mm góra, dół i tył, 2+0 folia Soft Touch, oklejanie tektury kpl. i wkładanie do etui Wewnętrzna szerokość etui ok. 184,5 mm (±5,5) Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 600 egz. CZĘŚĆ 2 Publikacja nr 2 Zestaw 10 książek w etui w wersji angielskiej Format 150 (szer.) x 220 (wys.) mm po obcięciu Ilość stron poszczególnych nr tytułów wg załączonego poniżej opisu Środek: druk 1+1 papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g wolumen 1.5 lub 1.8 (w zależności od nr tytułu) przykładowo Munken Print Cream 15 90g (1.5) lub Munken Print Cream 18 90g (1.8) Okładka: 2+0 karton 1 str. 250g. z kremowym spodem + folia Soft Touch 1 str. + lakier 3D Oprawa klejona Tytuł 1. s. 176, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 14,5 mm; Tytuł 2. s. 112, gramatura papieru 90g wolumen 1.8, grzbiet 8,5 mm; Tytuł 3. s. 336, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 23 mm; Tytuł 4. s. 200, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 16, 5 mm; Tytuł 5. s. 360, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 24,5 mm; Tytuł 6. s. 176, gramatura papieru 90g, wolumen. 1.8, grzbiet 14, 5 mm; Tytuł 7. s.112, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 9 mm; Tytuł 8. s. 112, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 9 mm; Tytuł 9. s. 152, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 12,5 mm; Tytuł 10. s. 704, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 47 mm ETUI dla 10 tomów książki: tektura 2 mm po bokach, 4 mm góra, dół i tył, 2+0 folia Soft Touch, oklejanie tektury kpl. i wkładanie do etui Wewnętrzna szerokość etui ok. 179 mm (±5,5) Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 600 egz.

II.5) Główny kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 50
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 50 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na wydrukowaniu zestawu składającego się co najmniej z 3 książek w etui.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia, że oferowane publikacje odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt II SIWZ pn Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1. opisu technicznego publikacji oferowanych w części nr 1 i/lub części nr 2 o których mowa w pkt II SIWZ, zawierającego między innymi: numer publikacji, gramaturę papieru i wolumen środka, nazwa użytego papieru, wymiar grzbietu poszczególnego tytułu zgodnie ze wzorem znajdującym się w załączniku nr 1 do SIWZ; 2. próbki w postaci wydrukowanego jednego egzemplarza części 2 (publikacji nr 2) zawierającego zestaw 10 książek w etui w wersji angielskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z pkt II SIWZ. Próbka musi być zapakowana i zabezpieczona przed uszkodzeniem. Złożona próbka i opis techniczny posłuży Zamawiającemu do oceny zgodności zaoferowanej publikacji z opisem publikacji w pkt II SIWZ. Niespełnienie przez próbkę i opis któregokolwiek z wymagań określonych w pkt II SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 p.z.p. Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożonej przez nich próbkę. UWAGA! Materiały do druku potrzebne do wydrukowania próbki dla części 1 i/lub części 2 należy pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (www.auschwitz.org w zakładkach: BIP/Zamówienia publiczne/Ogłoszenia o postępowaniach). Pobranie materiałów do druku jest możliwe wyłącznie za pomocą przekazanego przez Zamawiającego hasła. W celu uzyskania od Zamawiającego hasła Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Podpisane oświadczenie należy przesłać w formie elektronicznej (skan) na adres dorota.ryszka@auschwitz.org, jadwiga.lech@auschwitz.org lub w formie fax na nr 33/843 18 62. Hasło zostanie udostępnione wyłącznie Wykonawcom, którzy prześlą podpisane oświadczenie o poufności zgodnie z reprezentacją lub przez osobę upoważnioną. Wobec powyższego wraz z oświadczeniem należy przesłać kopię właściwego rejestru lub innego dokumentu, z którego wynika umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 p.z.p., każdy z Wykonawców składa, stosownie do treści art. 24 ust.11 p.z.p. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzieleniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla części 1 i dla części 2 zamówienia: 1.1. w kwocie 2 300 zł (dwa tysiące trzysta złotych) dla części 1 1.2. w kwocie 2 300 zł (dwa tysiące trzysta złotych) dla części 2 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 p.z.p.tj.: a) pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 80 1130 1150 0012 1268 9790 0005. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 p.z.p.tj. w ppkt b)-e) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w w pkt 3, lit. b)-e) SIWZ w poręczeniach lub gwarancji Wykonawca składa wraz z ofertą w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie lub koszulce, aby zwrot dokumentu wadialnego nie naruszał integralności oferty wraz z załącznikami. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 3, lit. b)-e) SIWZ i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NPB, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli sprzed dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 3, lit. b)-e) SIWZ, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego druk i dostawę 2 publikacji na część 1 i/lub część 2. 9. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 p.z.p. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 11. Zamawiający zwróci Wykonawcy wadium zgodnie z art. 46 p.z.p.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i zachowania zasad wskazanych w Ustawie prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza następujące okoliczności skutkujące istotną zmianą umowy: zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy wskazanego w § 2 ust. 1 w przypadku zaistnienia wad w dostarczonych materiałach do druku uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. 3.Wykonawca może złożyć Zamawiającemu wniosek o w /w zmianę w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania środka publikacji, wniosek złożony w późniejszym terminie nie zostanie uwzględniony. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania i udokumentowania wad materiałów do druku i ich wpływu na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. 5. Termin wskazany w § 2 ust. 1 może zostać przesunięty o liczbę dni, w których Zamawiający usuwał wady materiałów do druku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Publikacja nr1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw 10 książek w etui w wersji polskiej Format 150 (szer.) x 220 (wys.) mm po obcięciu Ilość stron poszczególnych nr tytułów wg załączonego poniżej opisu Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g wolumen 1.5 lub 1.8 (w zależności od nr tytułu) przykładowo Munken Print Cream 15 90g. ( 1.5) lub Munken Print Cream 18 90g (1.8) Okładka: druk 2+0 karton 1 str. 250g. z kremowym spodem + folia Soft Touch 1 str.+ lakier 3D Oprawa klejona Tytuł 1. s. 176, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 14,5 mm; Tytuł 2. s. 112, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 9 mm; Tytuł 3. s. 320, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 22 mm; Tytuł 4. s. 216, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 17,5 mm; Tytuł 5. s. 408, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 28 mm; Tytuł 6. s. 160, gramatura papieru 90g, wolumen vol. 1.8, grzbiet 13 mm; Tytuł 7. s. 104, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 8,5 mm; Tytuł 8. s. 120, gramatura papieru 90g,wolumen 1.8, grzbiet 10 mm; Tytuł 9. s. 144, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 12 mm; Tytuł 10. s. 736, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 50 mm ETUI dla 10 tomów książki: tektura 2 mm po bokach, 4 mm góra, dół i tył, 2+0 folia Soft Touch, oklejanie tektury kpl. i wkładanie do etui Wewnętrzna szerokość etui ok. 184,5 mm (±5,5) Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 600 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania parametrów publikacji w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz złożenia wraz z ofertą próbki, o której mowa w pkt VII/10 SIWZ. 2) Złożona próbka i opis parametrów posłuży Zamawiającemu do oceny zgodności zaoferowanej publikacji z opisem publikacji w pkt II SIWZ. Niespełnienie przez próbkę i opis, któregokolwiek z wymagań określonych w pkt II SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 p.z.p.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Publikacja nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 2 Publikacja nr 2 Zestaw 10 książek w etui w wersji angielskiej Format 150 (szer.) x 220 (wys.) mm po obcięciu Ilość stron poszczególnych nr tytułów wg załączonego poniżej opisu Środek: druk 1+1 papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g wolumen 1.5 lub 1.8 (w zależności od nr tytułu) przykładowo Munken Print Cream 15 90g (1.5) lub Munken Print Cream 18 90g (1.8) Okładka: 2+0 karton 1 str. 250g. z kremowym spodem + folia Soft Touch 1 str. + lakier 3D Oprawa klejona Tytuł 1. s. 176, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 14,5 mm; Tytuł 2. s. 112, gramatura papieru 90g wolumen 1.8, grzbiet 8,5 mm; Tytuł 3. s. 336, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 23 mm; Tytuł 4. s. 200, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 16, 5 mm; Tytuł 5. s. 360, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 24,5 mm; Tytuł 6. s. 176, gramatura papieru 90g, wolumen. 1.8, grzbiet 14, 5 mm; Tytuł 7. s.112, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 9 mm; Tytuł 8. s. 112, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 9 mm; Tytuł 9. s. 152, gramatura papieru 90g, wolumen 1.8, grzbiet 12,5 mm; Tytuł 10. s. 704, gramatura papieru 90g, wolumen 1.5, grzbiet 47 mm ETUI dla 10 tomów książki: tektura 2 mm po bokach, 4 mm góra, dół i tył, 2+0 folia Soft Touch, oklejanie tektury kpl. i wkładanie do etui Wewnętrzna szerokość etui ok. 179 mm (±5,5) Publikacja posiada nr ISBN Nakład: 600 egz. UWAGA: 1) Zamawiający żąda wskazania parametrów publikacji w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz złożenia wraz z ofertą próbki, o której mowa w pkt VII/10 SIWZ. 2) Złożona próbka i opis posłuży Zamawiającemu do oceny zgodności zaoferowanej publikacji z opisem publikacji w pkt II SIWZ. Niespełnienie przez próbkę i opis, któregokolwiek z wymagań określonych w pkt II SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 p.z.p.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panstwowe-muzeum-auschwitz-birkenau-w-oswiecimiu%3A-druk-i-dostawa-2-publikacji-z-dopuszczeniem-ofert-czesciowych---ii-postepowanie%2C-oswiecim,69849,ogloszenie.html

http://www.auschwitz.org
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764