logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panthers Wrocław z klipem „Ballin” promującym klub i Wrocław

  PR 10.01.2022, przeczytano 476 razy
ilustracja

Trener futbolistów amerykańskich – Meech Eaton – wraz z zawodnikami – Dariusem Robinsonem i Williamem Lloydem stworzyli utwór promujący zarówno klub, jak i stolicę Dolnego Śląska. Teledysk został nagrany tak, by zaprezentować dzień z życia Pantery, a autorami tekstu są sami zawodnicy, którzy na co dzień oprócz gry w jednej z najlepszych drużyn futbolowych w Polsce zajmują się… muzyką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panthers-wroclaw-z-klipem-_ballin_-promujacym-klub-i-wroclaw,394343,artykul.html

Futbolista czy muzyk? Oto jest pytanie

Utwór „Ballin” – bo tak brzmi jego oficjalna nazwa – powstał jeszcze w trakcie sezonu 2020/2021, jako inicjatywa trzech członków klubu Panthers Wrocław, ale szerszej publiczności zaprezentowany został właśnie teraz. Głównym wykonawcą jest Meech Eaton – trener futbolistów Panthers, natomiast gościnnie w utworze możemy usłyszeć również dwóch zawodników – Dariusa Robinsona i Williama Lloyda. Cała trójka od wielu lat pasję do sportu dzieli z muzyką, a autorskie utwory każdego z nich można znaleźć m.in. na serwisie YouTube czy Spotify.

W klipie, oprócz trzech śpiewających Panter, zobaczymy m.in. pozostałych zawodników, wrocławską grupę taneczną Glow Cheerleaders, a także kibiców, nawet tych pochodzących m.in. z Brazylii, Niemiec, Francji czy Ukrainy.

Międzynarodowa promocja drużyny, klubu i Wrocławia

Teledysk z jednej strony ma na celu promocję drużyny i klubu Panthers Wrocław – w tym utalentowanych i wszechstronnych zawodników – z drugiej promocję samego Wrocławia jako miejsca, w którym na co dzień trenują. Ostrów Tumski, Most Pokoju, Urząd Wojewódzki czy fasada Stadionu Olimpijskiego – to najbardziej charakterystyczne dla stolicy Dolnego Śląska lokalizacje, ale nie jedyne, które można zobaczyć w teledysku.

– Utwór na pewno nie raz usłyszymy na meczach rozgrywanych przez drużynę Panthers Wrocław, ale mocno liczymy też, że będzie on gościł w głośnikach naszych kibiców. Jednocześnie mamy ogromną nadzieję, że tego typu produkcja pozwoli nam dotrzeć do nowych osób, które jeszcze nie wiedzą, czym jest futbol amerykański oraz jaka niebywała, pozytywna energia związana jest z tym sportem – mówi Jakub Głogowski, General Manager Panthers Wrocław.

Tytuł o wielu znaczeniach

Sam tytuł utworu „Ballin” ma podwójne znaczenie – pierwsza definicja mówi o szanowanej, respektowanej w towarzystwie osobie, druga natomiast oznacza grę w futbol amerykański. Dlaczego zdecydowano się na taką nazwę?

– Zawodnicy chcieli pokazać, że dla każdego coś innego ma wyjątkową wartość – dla nich jest to gra na boisku, a dla innych może to być zabawa ze znajomymi, siłownia lub jazda dobrym samochodem. Bez względu na to, wszyscy są sobie równi i każdy ma prawo wyboru i najważniejsze jest, by robić to, co kochają tak, jak my kochamy futbol amerykański– mówi Prezes Zarządu Panthers Wrocław, Michał Latoś.

Dzień z życia Pantery

W klipie przedstawione są sceny, które symbolizują typowy dzień dla zawodnika klubu. Najpierw podążamy drogą na stadion, na którym w zależności od pory sezonu odbywają się treningi lub futbolowe mecze. Następnie kamera prowadzi widzów przez szatnię, gdzie członkowie drużyny każdego dnia spędzają niemało czasu oraz trybuny Stadionu Olimpijskiego, na których kibice przeżywają prawdziwe emocje podczas rozgrywek. Końcowe ujęcia z imprezy zostały nagrane w zaprzyjaźnionym z Panthers Klubie Światła przy Wrocławskim Rynku.

Za scenariusz i reżyserię klipu odpowiada Jakub Głogowski, za obraz oraz jego montaż odpowiedzialny jest Denis Czarzasty z Box Media, a za muzykę producent o ksywce Wojtas Beats. Utwór został nagrany we wrocławskim Dobre Ucho Studio.

Źródło: Publicon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764