logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Papaya Young Directors: 5. edycja konkursu

  PR 12.02.2018, przeczytano 834 razy
ilustracjastrzałka

Papaya Young Directors kierowany jest do młodych twórców w wieku 20-30 lat: studentów szkół filmowych, początkujących copywriterów, filmowców i wszystkich tych, którzy nie boją się łamać stereotypów i myśleć nieszablonowo. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie eksplikacji w odpowiedzi na creative startery marek Partnerów Głównych, a pula nagród tegorocznej edycji to łącznie 60 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papaya-young-directors%3A-5.-edycja-konkursu,35413,artykul.html

W tym roku na uczestników czekają nowe marki, które zadebiutują na polu konkursowym: EB, McDonald’s, PZU, Fundacji Orange, DPD oraz Sprite. EB czeka na świeże pomysły, które wpiszą się w głośną kampanię „Tymczasem”. Młodzi twórcy będą mogli zmierzyć się także z wybranym przez McDonald’s produktem 2 FOR U. Na odważne pomysły liczy również PZU, które z początkiem tego roku ogłosiło nową strategię komunikacji. Osoby, które dobrze czują się w pomysłach z obszaru CSR-u, będą mogły spróbować sił z promocją edukacyjnej działalności Fundacji Orange, umożliwiającej dzieciom i młodzieży dostęp do nowych technologii. DPD liczy, że twórcy stworzą uniwersalne komunikaty podkreślające, że wszyscy korzystają z usług kurierskich. Z kolei Sprite chce podkreślić swój młodzieżowy wizerunek.

Eksplikacje reżyserskie zostaną ocenione przez przedstawicieli branży reklamowej. W dwuetapowym jury zasiądzie kilkadziesiąt osób. Są to dyrektorzy kreatywni największych agencji oraz praktycy – reżyserzy, operatorzy, scenografowie, specjaliści w zakresie postprodukcji. Kapituła konkursu to: Marta Frączek – associate creative director w Saatchi&Saatchi IS, Katarzyna Sośnierz - creative director & co-funder LVOV, Zuza Duchniewska – executive creative director w DDB Warsaw, Michał Soroczyński – CEO Splendid&Wise oraz Kacper Sawicki – executive producer Papaya Films.

Finaliści przed realizacją swoich filmów wezmą udział w przygotowanych dla nich warsztatach.

W konkursie spotykamy uczestników, którzy potrafią połączyć w sobie takie kompetencje, które w tej branży zazwyczaj są rozdzielne. Przedmiotem Papaya Young Directors jest zarówno napisanie świetnego skryptu – takiej historii, za której w agencji odpowiedzialni są copywriterzy, a jednocześnie wykazanie się umiejętnościami reżyserskimi
– opowiada Marta Frączek, członek, kapituły konkursu, jurorka, associate creative director w Saatchi & Saatchi IS. Trzeba odczarować reklamę i powiedzieć: to jest kapitalne pole doświadczalne i nauka warsztatu. To również miejsce, w którym można opowiadać bardzo ważne historie – dodaje Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films.

Pula nagród w tej edycji wynosi 60 000 zł. Premierowy pokaz filmów odbędzie się na finałowej gali w połowie czerwca.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 2 marca 2018 roku.

Źródło: Papaya Films

papayayoungdirectors.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764