logo
WIADOMOŚCI

Papaya Young Directors: 5. edycja konkursu

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 403 razy
ilustracjastrzałka

Papaya Young Directors kierowany jest do młodych twórców w wieku 20-30 lat: studentów szkół filmowych, początkujących copywriterów, filmowców i wszystkich tych, którzy nie boją się łamać stereotypów i myśleć nieszablonowo. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie eksplikacji w odpowiedzi na creative startery marek Partnerów Głównych, a pula nagród tegorocznej edycji to łącznie 60 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papaya-young-directors:-5.-edycja-konkursu,35413,artykul.html

W tym roku na uczestników czekają nowe marki, które zadebiutują na polu konkursowym: EB, McDonald’s, PZU, Fundacji Orange, DPD oraz Sprite. EB czeka na świeże pomysły, które wpiszą się w głośną kampanię „Tymczasem”. Młodzi twórcy będą mogli zmierzyć się także z wybranym przez McDonald’s produktem 2 FOR U. Na odważne pomysły liczy również PZU, które z początkiem tego roku ogłosiło nową strategię komunikacji. Osoby, które dobrze czują się w pomysłach z obszaru CSR-u, będą mogły spróbować sił z promocją edukacyjnej działalności Fundacji Orange, umożliwiającej dzieciom i młodzieży dostęp do nowych technologii. DPD liczy, że twórcy stworzą uniwersalne komunikaty podkreślające, że wszyscy korzystają z usług kurierskich. Z kolei Sprite chce podkreślić swój młodzieżowy wizerunek.

Eksplikacje reżyserskie zostaną ocenione przez przedstawicieli branży reklamowej. W dwuetapowym jury zasiądzie kilkadziesiąt osób. Są to dyrektorzy kreatywni największych agencji oraz praktycy – reżyserzy, operatorzy, scenografowie, specjaliści w zakresie postprodukcji. Kapituła konkursu to: Marta Frączek – associate creative director w Saatchi&Saatchi IS, Katarzyna Sośnierz - creative director & co-funder LVOV, Zuza Duchniewska – executive creative director w DDB Warsaw, Michał Soroczyński – CEO Splendid&Wise oraz Kacper Sawicki – executive producer Papaya Films.

Finaliści przed realizacją swoich filmów wezmą udział w przygotowanych dla nich warsztatach.

W konkursie spotykamy uczestników, którzy potrafią połączyć w sobie takie kompetencje, które w tej branży zazwyczaj są rozdzielne. Przedmiotem Papaya Young Directors jest zarówno napisanie świetnego skryptu – takiej historii, za której w agencji odpowiedzialni są copywriterzy, a jednocześnie wykazanie się umiejętnościami reżyserskimi
– opowiada Marta Frączek, członek, kapituły konkursu, jurorka, associate creative director w Saatchi & Saatchi IS. Trzeba odczarować reklamę i powiedzieć: to jest kapitalne pole doświadczalne i nauka warsztatu. To również miejsce, w którym można opowiadać bardzo ważne historie – dodaje Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films.

Pula nagród w tej edycji wynosi 60 000 zł. Premierowy pokaz filmów odbędzie się na finałowej gali w połowie czerwca.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 2 marca 2018 roku.

Źródło: Papaya Films

papayayoungdirectors.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Polska kampania laureatem Mixx Awards IAB Europe
W prestiżowym konkursie Mixx Awards Europe 2018 laureat polskiej edycji konkursu – agencja VML otrzymała brązową statuetkę za kampanię The Missed Spaceflight. Nagrodę odebrali przedstawiciele agencji podczas uroczystej gali kongresu Interact w Mediolanie.
62. edycja Standout. Beautyword 2018 Dubai
62. edycja StandOUT. Beautyword 2018 prezentuje stoiska wybranych polskich wystawców Beautyworld Middle East, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23 edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.
MediaCom otrzymał tytuł Sieci Roku na Festival of Media Global Awards 2018, złota statuetka dla MediaCom Warszawa za polską kampanię Head & Shoulders to pierwsza od dłuższego czasu międzynarodowa nagroda przyznana agencji z Polski na festiwalu Festival of Media. Podczas festiwalowej gali sieć MediaCom zdobyła łącznie 19 nagród za kampanie na całym świecie.
Zespół kreatywny Viasat World z dwiema głównymi nagrodami na gali Promax BDA
Wiodący międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema głównymi nagrodami na prestiżowej gali Promax BDA Europe Awards. Impreza stanowi europejską edycję światowego konkursu promującego wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, designu i marketingu.
ATS Display ze Złotym Wiązem w kategorii „Pracodawca Roku!”
W IV edycji konkursu Złoty Wiąz adresowanego do najprężniej działających oraz udzielających się społecznie organizacji na terenie Gminy Wiązowna, firma ATS Display została wyróżniona mianem Pracodawcy Roku.
 
sobota 26.05.2018, 66 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone