logo
WIADOMOŚCI

Papaya Young Directors: 5. edycja konkursu

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 440 razy
ilustracjastrzałka

Papaya Young Directors kierowany jest do młodych twórców w wieku 20-30 lat: studentów szkół filmowych, początkujących copywriterów, filmowców i wszystkich tych, którzy nie boją się łamać stereotypów i myśleć nieszablonowo. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie eksplikacji w odpowiedzi na creative startery marek Partnerów Głównych, a pula nagród tegorocznej edycji to łącznie 60 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papaya-young-directors:-5.-edycja-konkursu,35413,artykul.html

W tym roku na uczestników czekają nowe marki, które zadebiutują na polu konkursowym: EB, McDonald’s, PZU, Fundacji Orange, DPD oraz Sprite. EB czeka na świeże pomysły, które wpiszą się w głośną kampanię „Tymczasem”. Młodzi twórcy będą mogli zmierzyć się także z wybranym przez McDonald’s produktem 2 FOR U. Na odważne pomysły liczy również PZU, które z początkiem tego roku ogłosiło nową strategię komunikacji. Osoby, które dobrze czują się w pomysłach z obszaru CSR-u, będą mogły spróbować sił z promocją edukacyjnej działalności Fundacji Orange, umożliwiającej dzieciom i młodzieży dostęp do nowych technologii. DPD liczy, że twórcy stworzą uniwersalne komunikaty podkreślające, że wszyscy korzystają z usług kurierskich. Z kolei Sprite chce podkreślić swój młodzieżowy wizerunek.

Eksplikacje reżyserskie zostaną ocenione przez przedstawicieli branży reklamowej. W dwuetapowym jury zasiądzie kilkadziesiąt osób. Są to dyrektorzy kreatywni największych agencji oraz praktycy – reżyserzy, operatorzy, scenografowie, specjaliści w zakresie postprodukcji. Kapituła konkursu to: Marta Frączek – associate creative director w Saatchi&Saatchi IS, Katarzyna Sośnierz - creative director & co-funder LVOV, Zuza Duchniewska – executive creative director w DDB Warsaw, Michał Soroczyński – CEO Splendid&Wise oraz Kacper Sawicki – executive producer Papaya Films.

Finaliści przed realizacją swoich filmów wezmą udział w przygotowanych dla nich warsztatach.

W konkursie spotykamy uczestników, którzy potrafią połączyć w sobie takie kompetencje, które w tej branży zazwyczaj są rozdzielne. Przedmiotem Papaya Young Directors jest zarówno napisanie świetnego skryptu – takiej historii, za której w agencji odpowiedzialni są copywriterzy, a jednocześnie wykazanie się umiejętnościami reżyserskimi
– opowiada Marta Frączek, członek, kapituły konkursu, jurorka, associate creative director w Saatchi & Saatchi IS. Trzeba odczarować reklamę i powiedzieć: to jest kapitalne pole doświadczalne i nauka warsztatu. To również miejsce, w którym można opowiadać bardzo ważne historie – dodaje Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films.

Pula nagród w tej edycji wynosi 60 000 zł. Premierowy pokaz filmów odbędzie się na finałowej gali w połowie czerwca.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 2 marca 2018 roku.

Źródło: Papaya Films

papayayoungdirectors.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

ING nagrodzony za działania w social mediach
ING Bank Śląski został nagrodzony w kategorii Social Media w konkursie „Tech Project Awards 2018” organizowanym przez brytyjski magazyn The Banker. Jury doceniło wykorzystanie technologii do budowania najlepszych doświadczeń klientów z marką.
Konkurs 3D – Dziedzictwo dla dizajnu
Międzynarodowe Centrum Kultury zaprasza do wzięcia udziału w ogólnopolskim konkursie organizowanym w ramach Europejskiego Roku Dziedzictwa Kulturowego 2018. Założeniem konkursu jest zaprojektowanie oryginalnego przedmiotu użytkowego z wykorzystaniem twórczo przetworzonego i zinterpretowanego obiektu dziedzictwa kulturowego dostępnego w zbiorach...
Po co wolność? Konkurs graficzny
Już po raz czwarty rusza konkurs graficzny na najciekawszą interpretację artystyczną hasła WOLNOŚĆ. Wrocławskie Centrum Kultury Agora poszukuje prac odważnych i nieszablonowych, nowoczesnego i świeżego odczytania  pojęć takich jak: patriotyzm, niepodległość, ojczyzna, demokracja.
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” ze złotym i srebrnym Stevie Awards
Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, które pracowały przy kampanii wizerunkowej dla hoteli rodziny ibis – „ibis. tu mieszka muzyka” zostali docenieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu The 2018 International Business Awards. Za realizowaną wspólnie kampanię zdobyli dwie statuetki –...
Art Mural Challenge: Konkurs dla fanów street art’u
Łódź to prawdziwy raj dla wszystkich miłośników kultury, sztuki i ulicznego street art’u. Szczególnie Ci ostatni będą mieli możliwość zaprezentować swoje kreatywne pomysły i koncepcje, próbując swoich sił w Art Mural Challenge – konkursie na najlepszy mural, którego ambasadorem jest Krzysztof Jankowski Jankes. Akcja nadsyłania prac potrwa od 2 do 31 sierpnia. Najbardziej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone