logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paper Fest zbliża się do Spodka

   28.07.2017, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

Wyjątkowe wydarzenie na tarasie katowickiego Spodka: pracownia projektowa Hola Studio razem z Kato Zwei organizuje pierwsze papierowe targi - Paper Fest. Spotkanie w sierpniową sobotę będzie okazją by poznać wyjątkowe polskie marki tworzące niesamowite projekty przeznaczone do druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paper-fest-zbliza-sie-do-spodka,33262,artykul.html

Pojawią się plakaty, notesy, sam papier w różnych odsłonach, marki zajmujące się sitodrukiem, wydawnictwa. Chętni będą mieli okazję wziąć udział w warsztatach z kaligrafii, odbędą się również warsztaty introligatorskie. Wydarzenie dedykowane jest fanom wiecznie żywego druku i papieru.

Wystawców zainteresowanych udziałem w targach organizatorzy zapraszają do kontkaktu: hola(at)studiohola.pl

Źródło: KATO ZWEI, Hola Studio, STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764