logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Papert Pictures z kampanią Deni Cler Milano

  PR 09.09.2016, przeczytano 759 razy
ilustracjastrzałka

Po raz kolejny dom produkcyjny Papert Pictures zrealizował kampanię dla marki Deni Cler Milano. Tym razem sesja zdjęciowa do jesienno-zimowej kolekcji 2016/2017 powstała we współpracy z Szymonem Brodziakiem – fotografem znanym z czarnobiałej fotografii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papert--pictures-z-kampania-deni-cler-milano,29872,artykul.html

Nie przypadkowo kampania zrealizowana została w Mediolanie – samo miasto koresponduje nie tylko z nazwą marki, jego klimat i tytuł europejskiej stolicy mody nawiązuje do jakości, stylu i doskonałego krawiectwa na które od wielu lat konsekwentnie stawia Deni Cler. Na lokalizację sesji zdjęciowej zespół Papert Pictures wybrał najbardziej prestiżowe miejsca w Mediolanie (Duomo, Naviglia, Brera).

Cała kampania utrzymana jest w klimacie arcydzieł mistrzów włoskiego kina.  Realizacja to czarno białe oraz kolorowe fotografie Brodziaka, a także niezwykły film wizerunkowy autorstwa Jacka Jabłońskiego z zespołu Papert Pictures. Film oglądamy z perspektywy obserwatora. Przejmujące, poklatkowe sekwencje i budująca napięcie muzyka, opowiadają historię kobiety ukrywającej tajemnicę. Jabłońskiemu udało się uchwycić esencję nie tylko włoskiego stylu kolekcji Deni Cler, ale również klasyki włoskiej kinematografii. 

Modelką kampanii została Julita Olszewska z D’VISION.

Źródło: Papert Pictures

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764