Po raz kolejny dom produkcyjny Papert Pictures zrealizował kampanię dla marki Deni Cler Milano. Tym razem sesja zdjęciowa do jesienno-zimowej kolekcji 2016/2017 powstała we współpracy z Szymonem Brodziakiem – fotografem znanym z czarnobiałej fotografii.
Nie przypadkowo kampania zrealizowana została w Mediolanie – samo miasto koresponduje nie tylko z nazwą marki, jego klimat i tytuł europejskiej stolicy mody nawiązuje do jakości, stylu i doskonałego krawiectwa na które od wielu lat konsekwentnie stawia Deni Cler. Na lokalizację sesji zdjęciowej zespół Papert Pictures wybrał najbardziej prestiżowe miejsca w Mediolanie (Duomo, Naviglia, Brera).
Cała kampania utrzymana jest w klimacie arcydzieł mistrzów włoskiego kina. Realizacja to czarno białe oraz kolorowe fotografie Brodziaka, a także niezwykły film wizerunkowy autorstwa Jacka Jabłońskiego z zespołu Papert Pictures. Film oglądamy z perspektywy obserwatora. Przejmujące, poklatkowe sekwencje i budująca napięcie muzyka, opowiadają historię kobiety ukrywającej tajemnicę. Jabłońskiemu udało się uchwycić esencję nie tylko włoskiego stylu kolekcji Deni Cler, ale również klasyki włoskiej kinematografii.
Modelką kampanii została Julita Olszewska z D’VISION.
Źródło: Papert Pictures