logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Papert Pictures dla Deni Cler

  PR 29.08.2017, przeczytano 514 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywno-produkcyjna Papert Pictures oraz reprezentowany przez nią grecki fotograf - Thanassis Krikis, zrealizowali sesję zdjęciową najnowszej kolekcji marki Deni Cler na sezon jesień-zima 2017/18. Obejmuje ona zarówno zdjęcia do lookbook’a oraz przepiękną, intrygującą sesję kapsułowej kolekcji THE ICONS. W całej produkcji uczestniczyła jedna modelka, która po raz kolejny pojawia się w kampanii marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papert-pictures-dla-deni-cler,33544,artykul.html

W tym sezonie Deni Cler postanowiło stworzyć linię ubrań, która jest ponadczasowa, kobieca, a jednocześnie androgeniczna oraz tajemnicza. Proste kroje oraz formy sprawiają, że każda z kobiet znajdzie ubrania, które podkreślą jej indywidualność, a bardzo stonowana barwa kolorystyczna, przełamywana odcieniami bieli, czerwieni, butelkowej zieleni oraz granatu, potęguje znaczenie całej kolekcji.

Źródło: Papert Pictures

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764