Agencja kreatywno-produkcyjna Papert Pictures po raz kolejny zrealizowała sesję zdjęciową dla marki Deni Cler Milano, tym razem na sezon wiosna-lato 2018.
Zdjęcia do całej kampanii przygotował fotograf Kamil Strudzinski. Inspiracją dla sesji było hasło City of Dream, miasto ze snu, które Kamil zinterpretował jako surrealistyczne, abstrakcyjne, niczym z filmu Dogville. Bariery ochronne, pasy na jezdni, znaki ostrzegawcze, które tymczasowo dzielą przestrzeń, są obecnie nieodłącznym elementem każdego miejskiego pejzażu. Jest to odpowiedź fotografa na zwrot w estetyce fotografii mody, polegający na zaakcentowaniu elementów , które kiedyś były wykluczone z kadru (idealnym przykładem jest pierwsza okładka Vogue Polska). W ten sposób na pierwszy plan wysuwają się postacie modelek – Marleny Szoki oraz Marii Bednarz, które bezbłędnie zaprezentowały odważną i wyjątkową kolekcję, świetnie osadzoną w najnowszych trendach.
Nieszablonowe podejście Kamila do całego projektu, duża swoboda w artystycznych decyzjach ze strony marki, pozwoliły stworzyć dynamiczną, pełną niestandardowych kadrów oraz kolorów kampanię.
Kamil Strudziński jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu oraz Nottingham School of Art and Design. Przez wiele lat współpracował z licznymi markami we Włoszech, a obecnie coraz częściej działa także na rynku polskim. W jego portfolio znajdują się zarówno katalogi oraz liczne kampanie wizerunkowe.
Photographer: Kamil Strudziński /Papert Pictures
Models: Marlena/ Avant Models, Maria / MadebyMILK
Production: Agata Kruczek / Papert Pictures
Production manager: Agata Śliwińska / Papert Pictures
Make-up: Bartek Osowczyk / Papert Pictures
Hair: Kamil Pecka
Stylist: Szymon Duży / Papert Pictures
Set design: Paulina Plachecka / R2D2kolektyw
Campaign movie: Jacek Jabłoński / Papert Pictures
Photographer's assistants: Wojtek Skrzypczyński, Dawid Surowy
Źródło: Papert Pictures