logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Papier Ikonos T-shirt ze Złotym Medalem Festiwalu Druku

  PR 30.08.2018, przeczytano 880 razy
ilustracjastrzałka

Istnieje kilka technologii umożliwiających znakowanie koszulek. Niektóre wymagają nakładów inwestycyjnych. Dzięki papierowi IKONOS T-SHIRT można otworzyć "biznes koszulkowy" już za kilkaset złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papier-ikonos-t-shirt-ze-zlotym-medalem-festiwalu-druku,37745,artykul.html

Na stoisku E2 w hali 3 warszawskiego EXPO XXI, podczas wrześniowych targów Festiwal Druku, polski producent i dystrybutor mediów do druku wielkoformatowego i dekoracji przygotował ciekawe prezentacje.

- Jedną z targowych „gwiazd” i nie jest to słowo na wyrost, jest papier IKONOS T-SHIRT do dekoracji koszulek i odzieży, który to został nagrodzony Złotym Medalem tych targów. Dzięki niemu, za pomocą zwykłej drukarki biurkowej i domowego żelazka można rozkręcić całkiem dochodowy biznes. Ryzyko i koszt inwestycji, praktycznie żadne!

Na warsztatach dekoracji koszulek zostanie wykorzystany nagrodzony papier IKONOS T-SHIRT, przeznaczony do zadruku za pomocą "zwykłej" drukarki atramentowej. Za pomocą prasy lub… żelazka, można przenieść grafikę na koszulkę, bluzę, czapkę lub inne materiały bawełniane.

Papier zapewnia doskonałe, kolorowe, ostre obrazy na białym oraz ciemnym tle. Kolor pozostaje taki sam po wielokrotnym praniu. Papier oferowany jest w formacie kartek A4 w opakowaniach po 10 lub 50 sztuk. Za jego pomocą w warunkach domowych można oznakować wyjątkową koszulkę. Przy kreatywnym pomyśle można sprzedawać takie produkty sprzedawać z wysoką marżą.

Co więc potrzeba do rozwinięcia niskobudżetowego biznesu koszulkowego:

  • zwykła, biurkowa drukarka atramentowa (koszt od 200 zł)
  • termoprasę lub w warunkach domowych nawet zwykłe żelazko (koszt od 50 zł)
  • zwykła, jednokolorowa koszulka bawełniana (8-20 zł)
  • kartka papieru SIHL T-shirt (1,50 zł/szt. do tkanin białych lub 2,50 zł/szt. do tkanin kolorowych, ciemnych, itd.)

ilustracjastrzałka

Koszt produkcji takiej koszulki to 10-25 zł, z dobrym pomysłem koszulkę można sprzedać za 40-50 zł, co daje kilkaset procent marży przy praktycznie zerowym ryzyku (drukarkę i żelazko często już się posiada).

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

Atrium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Ceny w rzeczywistości o 50% wyższe od podanych w reklamie. Niby drobiazg, ale drażni.

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764