logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Papier syntetyczny Synaps – w zgodzie ze środowiskiem

  PR 31.03.2020, przeczytano 690 razy
ilustracja

Synaps, mimo że jest papierem syntetycznym, w procesie produkcji oraz w czasie użytkowania wywiera minimalny wpływ na środowisko naturalne. Jest to produkt 100% PET, więc poddaje się recyclingowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papier-syntetyczny-synaps-%E2%80%93-w-zgodzie-ze-srodowiskiem,386352,artykul.html

Synaps to produkt o eleganckim wyglądzie i aksamitnej powierzchni, zapewniający wyjątkową jakość wydruków, przy jednoczesnej dużej odporności na rozdarcia, wodę, chemikalia, promienie UV. Wykazuje dużą wytrzymałość bez potrzeby laminacji. Jest kompatybilny z większością technologii drukarskich. Świetnie sprawdza się w procesach introligatorskich i uszlachetniania.

Synaps został wyprodukowany całkowicie bez użycia produktów gospodarki leśnej. Do jego wytworzenia stosowane są wyłącznie materiały syntetyczne. 100% odpadów powstałych podczas produkcji jest ponownie wykorzystywanych. Woda używana w procesie wytwarzania i recyclingu Synapsa jest w 100% oczyszczana za pomocą naturalnego procesu mikrobiologicznego. Po oczyszczeniu woda jest ponownie wykorzystywana w procesie produkcyjnym.

Synaps jest papierem syntetycznym wytworzonym w 100% z PET. Nie zawiera PVC, ani plastyfikatorów, co oznacza bardziej przyjazny dla środowiska proces produkcji i brak toksycznych gazów podczas spalania. Podczas produkcji i recyclingu Synapsa nie powstają odpady chemiczne. Zakład produkcyjny Agfa, w którym produkowany jest Synaps, otrzymał certyfikat systemu zarządzania środowiskiem ISO 14001.

Igepa Polska oferuje trzy rodzaje tego papieru syntetycznego:

  • Synaps XM – przeznaczony do druku laserowego suchotonerowego,
  • Synaps OM – dedykowany do druku offsetowego oraz HP Indigo,
  • Synaps OM AP/AR – papiery samoprzylepne z klejami usuwalnym i permanentnym, do druku offsetowego i HP Indigo.

Igepa Polska jest wyłącznym dystrybutorem tego produktu w naszym kraju.

Źródło: Igepa Polska Sp. z o.o.

www.igepa.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: IGEPA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764