logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Papiery sublimacyjne marki Neenah Coldenhove w ofercie API.PL

  S 17.05.2022, przeczytano 397 razy
ilustracja

Oferta API.PL rozszerzyła się o papiery sublimacyjne marki Neenah Coldenhove. Firma jest globalnym pionierem w produkcji papierów transferowych dla przemysłowego druku cyfrowego. Jest jedną z najstarszych papierni w Holandii – działa nieprzerwanie od roku 1661. Dzięki stosowaniu innowacyjnej technologii, jest liderem w branży produkcji wysokiej jakości papierów sublimacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papiery-sublimacyjne-marki-neenah-coldenhove-w-ofercie-api.pl,395882,artykul.html

W ofercie API.PL dostępne są papiery sublimacyjne marki Neenah Coldenhove z linii Jetcol®: The Original, Industrial oraz Special. Papiery dedykowane są do produkcji poligraficznej w obszarach: moda, odzież sportowa, home decor, reklama oraz podłoża twarde do sublimacji.

Zalety:

  • solidna europejska marka
  • unikalna linia produkcyjna
  • doskonały gamut kolorystyczny
  • szeroki zakres zastosowania: moda, sport, POS

Dostępne produkty:

Jetcol® High Speed 95g

Flagowy produkt Neenah Coldenhove. Charakteryzuje się doskonałą szybkością schnięcia oraz wysoką odpornością na ścieranie po zadruku. Doskonale sprawdza się przy produkcji materiałów obiciowych i home decor, odzieży sportowej oraz materiałów reklamowych na podłożach twardych.

Jetcol® Thermal Adhesive (TA) 85g

Wysoko wydajny papier powlekany klejem. Przeznaczony jest do różnych rodzajów tkanin elastycznych stosowanych np. w produkcji odzieży sportowej. Jego unikalne własności pozwalają minimalizować tzw. efekt duchów oraz cieni.

Jet-X® 57g

Stabilny papier o wysokiej chłonności, wydajności i stabilności. Uniwersalne właściwości sprawiają, że posiada szerokie spektrum zastosowań – od produkcji odzieży, po materiały obiciowe i home decor. Dostępny w większych nawojach.

Jetcol® HTR3100 90g

Uniwersalny papier sublimacyjny. Idealny dla druków o dużym nafarbieniu. Przeznaczony głównie do produkcji odzieży sportowej z natężeniem tuszu do 300%. Charakteryzuje się wysoką stabilnością druku i wydajnością transferu.

Źródło: API.PL

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764