logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Papiery termotransferowe w Agawa.pl: aplikacje na różnych podłożach

  PR 05.12.2013, przeczytano 3050 razy

Pierwsza część artykułu poświęcona była papierom transferowym rekomendowanym do nadruku na białych, kolorowych i czarnych tekstyliach. W tej części przybliżymy właściowości papierów do druku laserowego wykorzystywanych do nadruku na innych powierzchniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papiery-termotransferowe-w-agawa.pl%3A-aplikacje-na-roznych-podlozach,20389,artykul.html

Papiery do nadruku na twardych powierzchniach FOREVER MULTITRANS

Papier do druku laserowego polecany jest do nadruków na twardych, płaskich powierzchniach. Idealny do transferu na kubkach, metalach, blachach, drewnie, płytach pleksi i innych plaskich powierzchniach odpornych na działanie wysokiej temparatury.

Za pomocą papieru FOREVER MULTITRANS przenoszona zostaje grafika, bez podtła. Papier zadrukowujemy w kolorowych drukarkach laserowych lub kopiarakach nowej generacji z wysoką temperaturą wygrzewania. Nośnik jest kompatybilny z drukarką OKI C 711WT z białym tonerem, co umożliwia otrzymanie białego koloru na kolorowych i ciemnych powierzchniach.

W odróżnieniu od sublimacji wykonując nadruki w technice termotransferu nie musimy powlekać podkładów poliestrem. Papier dostępny jest w formacie: A4, A3 i gramaturze: 140 g/m2 .

Papiery  do nadruku na puzzlach, jedwabiu: FOREVER VARIOFILM

Papier stosowany jest do nadruków na powierzchniach takich jak: puzzle okładki, jedwab, drewno. FOREVER VARIOFILM charakteryzuje się fotorealistyczną jakością obrazu, a podczas transferu przenoszona jest wyłącznie grafika. Zadrukowujemy go w kolorowych drukarkach laserowych i kopiarkach oraz urządzeniach pracujących z olejem silinikowym.

Papier dostepny jest w formacie: A4 i A3, gramatura: 160 g/m2.

Papiery do nadruku na zimno (naklejka wodna): FOREVER WATERSLIDE

Dla wszystkich, którzy chcą szybko i bezinwazyjne ozdobić szkło, metal, plastik, inne gładkie powierzchnie papier FOREVER WATERSLIDE to idealny wybór.
Rekomendowany jest na powierzchnie szklane, metalowe, blaszane, plastikowe, porcelanowe etc. Papier transferuje się bez użycia prasy do nadruków, na zimno a jego aplikacje można porównać z techniką kalkomanii.

Papier zbudowany jest z dwóch warstw: papieru nośnego oraz folii, na którą przenoszony jest nadruk. Gramatura: 130 g/m2, format: A4, A3.

Wszystkie papiery można zakupić już od 1 arkusza. AGAWA.PL proponuje także bezpłatne filmy instruktażowe pokazujące jak wykonać nadruk danym papierem. Aplikacja nie jest trudna i nie zajmuje też dużo czasu.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764