logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Papiery termotransferowe w Agawa.pl: aplikacje na różnych podłożach

  PR 05.12.2013, przeczytano 2968 razy

Pierwsza część artykułu poświęcona była papierom transferowym rekomendowanym do nadruku na białych, kolorowych i czarnych tekstyliach. W tej części przybliżymy właściowości papierów do druku laserowego wykorzystywanych do nadruku na innych powierzchniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papiery-termotransferowe-w-agawa.pl%3A-aplikacje-na-roznych-podlozach,20389,artykul.html

Papiery do nadruku na twardych powierzchniach FOREVER MULTITRANS

Papier do druku laserowego polecany jest do nadruków na twardych, płaskich powierzchniach. Idealny do transferu na kubkach, metalach, blachach, drewnie, płytach pleksi i innych plaskich powierzchniach odpornych na działanie wysokiej temparatury.

Za pomocą papieru FOREVER MULTITRANS przenoszona zostaje grafika, bez podtła. Papier zadrukowujemy w kolorowych drukarkach laserowych lub kopiarakach nowej generacji z wysoką temperaturą wygrzewania. Nośnik jest kompatybilny z drukarką OKI C 711WT z białym tonerem, co umożliwia otrzymanie białego koloru na kolorowych i ciemnych powierzchniach.

W odróżnieniu od sublimacji wykonując nadruki w technice termotransferu nie musimy powlekać podkładów poliestrem. Papier dostępny jest w formacie: A4, A3 i gramaturze: 140 g/m2 .

Papiery  do nadruku na puzzlach, jedwabiu: FOREVER VARIOFILM

Papier stosowany jest do nadruków na powierzchniach takich jak: puzzle okładki, jedwab, drewno. FOREVER VARIOFILM charakteryzuje się fotorealistyczną jakością obrazu, a podczas transferu przenoszona jest wyłącznie grafika. Zadrukowujemy go w kolorowych drukarkach laserowych i kopiarkach oraz urządzeniach pracujących z olejem silinikowym.

Papier dostepny jest w formacie: A4 i A3, gramatura: 160 g/m2.

Papiery do nadruku na zimno (naklejka wodna): FOREVER WATERSLIDE

Dla wszystkich, którzy chcą szybko i bezinwazyjne ozdobić szkło, metal, plastik, inne gładkie powierzchnie papier FOREVER WATERSLIDE to idealny wybór.
Rekomendowany jest na powierzchnie szklane, metalowe, blaszane, plastikowe, porcelanowe etc. Papier transferuje się bez użycia prasy do nadruków, na zimno a jego aplikacje można porównać z techniką kalkomanii.

Papier zbudowany jest z dwóch warstw: papieru nośnego oraz folii, na którą przenoszony jest nadruk. Gramatura: 130 g/m2, format: A4, A3.

Wszystkie papiery można zakupić już od 1 arkusza. AGAWA.PL proponuje także bezpłatne filmy instruktażowe pokazujące jak wykonać nadruk danym papierem. Aplikacja nie jest trudna i nie zajmuje też dużo czasu.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walentynki to ważne święto dla sprzedawców detalicznych. Wielu z nich oferuje w tym czasie specjalne promocje i wyprzedaże. Wszystko po to, by wykorzystać zwiększony popyt na prezenty i wybrane produkty. Programy lojalnościowe mogą skutecznie wspomóc te działania.
Aplikacje mobilne szansą dla e-commerce w 2023 roku
Zdaniem ekspertów z agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, firmy rozwijające sprzedaż w internecie powinny zwrócić się w tym roku w stronę aplikacji mobilnych, które zapewniają duże możliwości konwersji i bardziej spersonalizowane doświadczenia zakupowe.
Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym...
Połączenie działań CX i EX kluczem do budowania konkurencyjności biznesu
Pracownicy budują najbardziej wartościową relację z klientem i to oni mają ogromny wpływ na doświadczenia odbiorców marki. Dlatego właśnie tak istotny staje się EX (Employee Experience), który przy ścisłej współpracy z CX (Customer Expierence), coraz częściej jest uwzględniany przy tworzeniu strategii rozwoju biznesu. Zadbanie o tworzenie pozytywnych...
63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że wyda więcej, także w kryzysie, na zakupy w firmach, które dbają o nich. Jednak, budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, nie jest dziś możliwe bez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764