logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Papiery termotransferowe w Agawa.pl: porównanie, właściwości i zastosowanie

  PR 21.10.2013, przeczytano 3377 razy

Papiery do druku laserowego służą do znakowania różnego rodzaju podłoży: koszulek i innych materiałów, kubków, płytek ceramicznych, puzzli, drewna, blach i innych gadżetów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/papiery-termotransferowe-w-agawa.pl%3A-porownanie%2C-wlasciwosci-i-zastosowanie,20007,artykul.html

Zadrukowujemy je w kolorowej drukarce by pod wpływem wysokiej temperatury przenieść obraz na wybrany podkład.

Wyróżniamy kilka rodzajów papierów przeznaczonych na różnego rodzaju materiały.

I. Papiery transferowe do nadruku na białych i jasnych tkaninach:

1. Forever Classic Plus Universal
Papier rekomendowany jest do przenoszenia fotografii na tekstylia, torby, podkładki pod mysz. Tkaniny z nadrukiem zaleca się prać w niskiej temperaturze 40 °C
- gramatura: 145 g/m2
- format: A4, A3

2. Forever Five Star

Papier do zadruku w kolorowych drukarkach i kopiarkach o wysokiej temperaturze wygrzewania. Dedykowany do jasnych materiałów, podkładów pod mysz oraz do nadruku na grubszych tkaninach, np. koszulki polo.
Forever Five Star bardzo dobrze odwzorowuje kolory, a nadruk dłużej niż papier Classic Plus Universal zachowuje tzw. świeżość

Koszulki z nadrukiem możemy prać już w nieco wyższej temperaturze 60°C.
- gramatura: 155 g/m2
- format: A4, A3

3. Image Clip
Papier do druku laserowego idealny na materiały bawełniane, poliestrowe oraz inne materiały do produkcji odzieży reklamowej. W czasie transferu przenoszony zostaje wyłącznie toner, bez podtła. Niezadrukowane miejsca pozostają nie wypełnione. Image Clip bez podtła przeznaczony jest do nadruku grafiki i wielokolorowych napisów. Nie jest polecany do przenoszenia zdjęć.
Nadruk wykonany papierem jest elastyczny, pracuje razem z materiałem.
- gramatura: 120 g/m2
- format: A4, A3

II. Papiery transferowe do nadruku na ciemnych i kolorowych tkaninach:


1.Forever Laser Dark
Papier rekomendowanych do materiałów typu: bawełna, skóra, jeans.
Odpowiedni do zadruku w kolorowych kopiarkach i drukarkach laserowych oraz urządzeniach z wysoką temperaturą wygrzewania. Papier może być stosowany w drukarkach z olejem silikonowym.

Nadruk wykonany Forever Laser Dark to zdecydowane, wyraźne konturami oraz wysoka jakość obrazu. Przeznaczony jest do przenoszenia wszelkiego typu grafiki, zdjęć i napisów wielokolorowych. Laser Dark w porównaniu z innymi papierami transferowymi do ciemnych tkanin jest dość cienki i mniej wyczuwalny na koszulce.

Maksymalna temperatura prania tkanin wynosi 40°C.
- gramatura: 220 g/m2
- format: A4, A3

2. Forever Laser Dark No Cut
Papier Laser Dark No Cut wykorzystywany jest przez kolorowe drukarki laserowe lub kopiarki do nadruków na materiałach bawełnianych, poliestrowych, jeansowych i skórze.

Polecany do przenoszenia grafiki o intensywnych kolorach. Zastosowanie nośnika Forever Laser Dark No Cut uniemożliwia uzyskanie białego koloru. Przejść tonalnych także nie można uzyskać.

Laser Dark No Cut używamy bez plotera tnącego, transfer wykonujemy bez wycinania grafiki. W czasie transferu na koszulkę przenoszony jest wyłącznie obraz
Nadruk jest trwały pod warunkiem, że stosujemy się wskazówek producenta papieru, czyli pranie max. w 40 stopniach, najlepiej po lewej stronie, przy użyciu łagodnych detergentów..

W zestawie znajdują się dwa papiery: do zadruku A-PAPER oraz bazowy: B-PAPER.
Maksymalna temperatura prania tkanin wynosi 40°C.
- gramatura: 120 g/m2
- format: A4, A3


Papiery do druku laserowego dostępne są w sprzedaży już od 1 arkusza. Papiery zadrukowujemy w drukarkach laserowych o temperaturze utrwalania 170 - 200 °C.
Użytkując odzież z nadrukami wykonanymi za pomocą papierów transferowych należy przestrzegać zaleceń producenta, pranie powinno odbywać się w temperaturze 40°C, z użyciem lekkich środków piorących i przy wirowaniu min. 600 obrotów/ min.

Firma oferuje także filmy instruktażowe przedstawiające jak wykonać nadruk za pomocą papierów transferowych.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje mobilne szansą dla e-commerce w 2023 roku
Zdaniem ekspertów z agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, firmy rozwijające sprzedaż w internecie powinny zwrócić się w tym roku w stronę aplikacji mobilnych, które zapewniają duże możliwości konwersji i bardziej spersonalizowane doświadczenia zakupowe.
Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym...
Połączenie działań CX i EX kluczem do budowania konkurencyjności biznesu
Pracownicy budują najbardziej wartościową relację z klientem i to oni mają ogromny wpływ na doświadczenia odbiorców marki. Dlatego właśnie tak istotny staje się EX (Employee Experience), który przy ścisłej współpracy z CX (Customer Expierence), coraz częściej jest uwzględniany przy tworzeniu strategii rozwoju biznesu. Zadbanie o tworzenie pozytywnych...
63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że wyda więcej, także w kryzysie, na zakupy w firmach, które dbają o nich. Jednak, budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, nie jest dziś możliwe bez...
Budowanie marki pracodawcy było bardzo ważne dla firm w 2022 roku. Dlaczego? Przedsiębiorstwa w ten sposób walczyły z brakiem zaangażowania pracowników, zjawiskiem quiet quittingu czy zrujnowaną reputacją. Dobrze rozwinięte działania z obszaru employer brandingu umożliwiają zdobycie przewagi konkurencyjnej. 2022 rok był czasem, gdy wielu pracodawców zauważyło...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764