logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paradyż Designers: podejmij wyzwanie z kolekcją Neve Creative by Maja Ganszyniec

  PR 23.01.2023, przeczytano 622 razy
ilustracjastrzałka

W konkursie Paradyż Designers liczy się kreatywność. Do 17 lutego architekci, projektanci oraz studenci mogą zaprezentować swój pomysł na ponadczasowe wnętrze i wygrać atrakcyjne nagrody. Wystarczy zaskoczyć jury twórczym zastosowaniem kolekcji płytek Neve Creative, opartej na prostocie, szlachetności formy i nowej definicji dekoracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paradyz-designers%3A-podejmij-wyzwanie-z-kolekcja-neve-creative-by-maja-ganszyniec,398724,artykul.html

Stworzona przez Maję Ganszyniec i Studio Ganszyniec kolekcja płytek Neve Creative łączy stylistykę lat 60. XX wieku ze współczesnym wzornictwem. W odpowiedzi na potrzeby teraźniejszości, takie jak indywidualizm i zrównoważone podejście do projektowania pozwala kreować niebanalne i ponadczasowe wnętrza, które przez lata pobudzają wyobraźnię i zaspokajają estetyczne oczekiwania. Jednocześnie zachwyca designem, dzięki nowatorskiemu spojrzeniu na dekoracje.

- Punktem wyjścia do stworzenia kolekcji Neve Creative była redefinicja dekoracji, które w tradycyjnym ujęciu wnętrz, rządziły się dotąd ściśle określonymi zasadami. Był to sztywny schemat, w którym pomieszczenia miały swoją funkcję, a dekoracja z definicji była dodatkiem do spokojnej, stonowanej całości. Współczesne podejście do projektowania wnętrz podlega zmianom i wpływom trendów społecznych. Coraz trudniej więc zdecydować się na „ten” jeden, ponadczasowy motyw, z którym będziemy żyć przez lata, aż do kolejnego remontu. Wnętrza są teraz swobodne, płynne, dekoracje ścian i podłóg tworzą przyjazne tło w otwartej przestrzeni dla pozostałych elementów mobilnych – mebli, dodatków – wyjaśnia Maja Ganszyniec.

Małe formaty, wielkie możliwości

Koncept kolekcji Neve Creative by Maja Ganszyniec bazuje na połączeniu czterech aspektów: formatów (19,8x19,8, 9,8x9,8, 9,8x19,8 cm), struktur, kolorów i światła. Fundamentem kolekcji jest mały biały kwadrat, który dał impuls dla jej modułowej geometrii. Wraz z paletą naturalnych kolorów oraz zróżnicowanymi strukturami pozwala tworzyć zindywidualizowane rozwiązania. Kolorystyka kolekcji zbudowana jest na dwóch filarach: Basic w kolorach bianco, beige, light grys, grys, nero, a także Trend - kolory blush, green, blue oraz terakota, dark green i dark blue. Cały set jest kompatybilny kolorystycznie, a modułowość kolekcji pozwala na dowolne łączenie poszczególnych elementów. W efekcie każdy może urządzić wnętrze zgodnie ze swoją własną wizją.

Narzędzie dla projektantów

Wszystko to sprawia, że kolekcja Neve Creative to narzędzie dla projektantów, które daje możliwość niegraniczonej twórczej zabawy. Na jej efekty w postaci niebanalnych projektów konkursowych liczą jurorzy.

Mniej, skromniej, a jednocześnie więcej możliwości dla architektów – mówi o kolekcji Neve Creative Agnieszka Kalinowska-Sołtys, Prezeska Stowarzyszenia Architektów Polskich, architektka. – Jest niesamowicie kreatywna, możemy z niej budować jak z klocków. Do dyspozycji mamy całą gamę kolorów i faktur, którymi możemy się bawić, tworząc zarazem coś ponadczasowego.

Bogactwo subtelnych detali, synergia barw, modułowość, prostota i funkcjonalność, to cechy kolekcji Neve Creative, które pozwolą uczestnikom konkursu Paradyż Designers zaprezentować swój twórczy potencjał.

- Ta kolekcja ma gigantyczny atut: nie jest projektem zamkniętym, dlatego daje duże pole do popisu dla architektów – podkreśla Paweł Sokół, Prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, architekt wnętrz. - Wszystko zależy od tego jak będziemy ją interpretować. Z uwagi na mały format, można w ciekawy sposób wykorzystać fugi, które z powrotem wracają do łask i uzyskać kontrast pomiędzy płytką a fugą. Ważnym elementem podkreślającym i dopełniającym tę kolekcję jest także światło.

Pokaż swój pomysł na wnętrze

W konkursie Paradyż Designers mogą wziąć udział profesjonaliści wykonujący zawód architekta, architekta wnętrz, projektanta, dekoratora wnętrz oraz studenci wyższych uczelni na kierunku związanym z architekturą, czy też architekturą wnętrz. Każdy uczestnik może zgłosić nieograniczoną liczbę prac. Uczestnicy konkursu będą walczyć o nagrody o łącznej wartości 110 tys. zł. Wszystkie szczegóły dotyczące konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.paradyz.com/konkurs. Zgłoszenia należy przysłać do 17 lutego 2023 roku. Prace konkursowe oceni dziewięcioosobowe jury pod przewodnictwem projektantki Mai Ganszyniec, a wyniki zostaną ogłoszone 9 marca 2023 roku.

Źródło: Ceramika Paradyż

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764