logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paradyż Designers: podejmij wyzwanie z kolekcją Neve Creative by Maja Ganszyniec

  PR 23.01.2023, przeczytano 641 razy
ilustracjastrzałka

W konkursie Paradyż Designers liczy się kreatywność. Do 17 lutego architekci, projektanci oraz studenci mogą zaprezentować swój pomysł na ponadczasowe wnętrze i wygrać atrakcyjne nagrody. Wystarczy zaskoczyć jury twórczym zastosowaniem kolekcji płytek Neve Creative, opartej na prostocie, szlachetności formy i nowej definicji dekoracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paradyz-designers%3A-podejmij-wyzwanie-z-kolekcja-neve-creative-by-maja-ganszyniec,398724,artykul.html

Stworzona przez Maję Ganszyniec i Studio Ganszyniec kolekcja płytek Neve Creative łączy stylistykę lat 60. XX wieku ze współczesnym wzornictwem. W odpowiedzi na potrzeby teraźniejszości, takie jak indywidualizm i zrównoważone podejście do projektowania pozwala kreować niebanalne i ponadczasowe wnętrza, które przez lata pobudzają wyobraźnię i zaspokajają estetyczne oczekiwania. Jednocześnie zachwyca designem, dzięki nowatorskiemu spojrzeniu na dekoracje.

- Punktem wyjścia do stworzenia kolekcji Neve Creative była redefinicja dekoracji, które w tradycyjnym ujęciu wnętrz, rządziły się dotąd ściśle określonymi zasadami. Był to sztywny schemat, w którym pomieszczenia miały swoją funkcję, a dekoracja z definicji była dodatkiem do spokojnej, stonowanej całości. Współczesne podejście do projektowania wnętrz podlega zmianom i wpływom trendów społecznych. Coraz trudniej więc zdecydować się na „ten” jeden, ponadczasowy motyw, z którym będziemy żyć przez lata, aż do kolejnego remontu. Wnętrza są teraz swobodne, płynne, dekoracje ścian i podłóg tworzą przyjazne tło w otwartej przestrzeni dla pozostałych elementów mobilnych – mebli, dodatków – wyjaśnia Maja Ganszyniec.

Małe formaty, wielkie możliwości

Koncept kolekcji Neve Creative by Maja Ganszyniec bazuje na połączeniu czterech aspektów: formatów (19,8x19,8, 9,8x9,8, 9,8x19,8 cm), struktur, kolorów i światła. Fundamentem kolekcji jest mały biały kwadrat, który dał impuls dla jej modułowej geometrii. Wraz z paletą naturalnych kolorów oraz zróżnicowanymi strukturami pozwala tworzyć zindywidualizowane rozwiązania. Kolorystyka kolekcji zbudowana jest na dwóch filarach: Basic w kolorach bianco, beige, light grys, grys, nero, a także Trend - kolory blush, green, blue oraz terakota, dark green i dark blue. Cały set jest kompatybilny kolorystycznie, a modułowość kolekcji pozwala na dowolne łączenie poszczególnych elementów. W efekcie każdy może urządzić wnętrze zgodnie ze swoją własną wizją.

Narzędzie dla projektantów

Wszystko to sprawia, że kolekcja Neve Creative to narzędzie dla projektantów, które daje możliwość niegraniczonej twórczej zabawy. Na jej efekty w postaci niebanalnych projektów konkursowych liczą jurorzy.

Mniej, skromniej, a jednocześnie więcej możliwości dla architektów – mówi o kolekcji Neve Creative Agnieszka Kalinowska-Sołtys, Prezeska Stowarzyszenia Architektów Polskich, architektka. – Jest niesamowicie kreatywna, możemy z niej budować jak z klocków. Do dyspozycji mamy całą gamę kolorów i faktur, którymi możemy się bawić, tworząc zarazem coś ponadczasowego.

Bogactwo subtelnych detali, synergia barw, modułowość, prostota i funkcjonalność, to cechy kolekcji Neve Creative, które pozwolą uczestnikom konkursu Paradyż Designers zaprezentować swój twórczy potencjał.

- Ta kolekcja ma gigantyczny atut: nie jest projektem zamkniętym, dlatego daje duże pole do popisu dla architektów – podkreśla Paweł Sokół, Prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, architekt wnętrz. - Wszystko zależy od tego jak będziemy ją interpretować. Z uwagi na mały format, można w ciekawy sposób wykorzystać fugi, które z powrotem wracają do łask i uzyskać kontrast pomiędzy płytką a fugą. Ważnym elementem podkreślającym i dopełniającym tę kolekcję jest także światło.

Pokaż swój pomysł na wnętrze

W konkursie Paradyż Designers mogą wziąć udział profesjonaliści wykonujący zawód architekta, architekta wnętrz, projektanta, dekoratora wnętrz oraz studenci wyższych uczelni na kierunku związanym z architekturą, czy też architekturą wnętrz. Każdy uczestnik może zgłosić nieograniczoną liczbę prac. Uczestnicy konkursu będą walczyć o nagrody o łącznej wartości 110 tys. zł. Wszystkie szczegóły dotyczące konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.paradyz.com/konkurs. Zgłoszenia należy przysłać do 17 lutego 2023 roku. Prace konkursowe oceni dziewięcioosobowe jury pod przewodnictwem projektantki Mai Ganszyniec, a wyniki zostaną ogłoszone 9 marca 2023 roku.

Źródło: Ceramika Paradyż

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764