logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paramount Play w Ipli

  PR 08.04.2019, przeczytano 355 razy

Serwis rozrywki internetowej IPLA znowu powiększa swoją bibliotekę treści. Tym razem do pakietu IPLA FILMY I SERIALE dołączyła oferta serwisu Paramount Play amerykańskiej grupy mediowej Viacom International Media Networks (VIMN), właściciela studia Paramount Pictures oraz kanałów Comedy Central i MTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paramount-play-w-ipli,381991,artykul.html

IPLA, która oferuje swoim użytkownikom bogactwo różnorodnych treści, wzbogaci się o kolejne tytuły dzięki rozszerzeniu współpracy z VIMN. Oferta spod szyldu Paramount Play to szeroki wybór filmów ze studia Paramount Pictures, m.in.: „Transformers”, „American Beauty”, „Gliniarz z Beverly Hills”, „Piękny Umysł”, „Czas Patriotów”, „Top Gun” czy „World War Z”. Ponadto użytkownicy będą mogli oglądać najlepsze i najpopularniejsze lokalne produkcje MTV i Comedy Central, a wśród nich m.in.: „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, „Ex na plaży Polska”, „Drunk History – Pół litra historii” oraz „Comedy Club”.

Treści Paramount Play dostępne są w pakiecie IPLA FILMY i SERIALE, który można wypróbować przez 14 dni bez opłat. Zawiera on bogatą bibliotekę filmów i seriali oraz 25 kanałów filmowych, a to wszystko użytkownicy mogą oglądać bez reklam.

Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764