logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paris Photo 2018: Nagrody Huawei Next Image rozdane

  PR 09.11.2018, przeczytano 554 razy
ilustracjastrzałka
Li Changzhu Vice President of Huawei CBG Handsets Product Line i Michał Wesołek

Podczas wieczoru otwarcia Paris Photo, jednych z największych międzynarodowych targów fotografii na świecie, odbyła się gala wręczenia nagród laureatom globalnego konkursu Huawei Next Image. W przepięknej paryskiej hali wystawowej Grand Palais, Michał „Wes” Wesołek został uhonorowany nagrodą Grand Prix i otrzymał czek na kwotę 20 000 dolarów. Zdjęcie Polaka oraz inne, najlepsze konkursowe fotografie wykonane smartfonami Huawei można oglądać podczas Paris Photo 2018 do 11 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paris-photo-2018%3A-nagrody-huawei-next-image-rozdane,380097,artykul.html

Jury Huawei Next Image uznało zdjęcie „Caught in a beam of light” autorstwa Michała „Wes” Wesołka za najlepsze pośród ponad 400 000 prac zgłoszonych do konkursu. Zdjęcie Polaka otrzymało też nagrodę w kategorii „Good Night”. Podczas uroczystej gali konkursu w Grand Palais, Li Changzhu – Wiceprezes Huawei Handsets Product Line wręczył zwycięzcy nagrodę Grand Prix i czek na kwotę 20 000 dolarów. Wyróżnienia otrzymali też Adriana A Navarro z Urugwaju, za pracę „Ambos”, Huang Zheng z Chin za zdjęcie „The World In My Eyes” oraz Wang Yanping z Chin, autor zdjęcia „Born With Love”. Zwycięskie prace oraz wszystkie fotografie zgłoszone do Huawei Next Image można zobaczyć na stronie internetowej konkursu.

ilustracjastrzałka

Huawei Next Image to już druga edycja międzynarodowego konkursu, w którym miłośnicy fotografii mobilnej, zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy z doskonałym wyczuciem kadru, mogą zaprezentować swoją twórczość.  Warunkiem udziału w konkursie jest zgłoszenie zdjęć wykonanych smartfonami marki Huawei. Odwiedzający Paris Photo 2018, jedne z największych międzynarodowych targów poświęconych sztuce fotografii, będą mogli obejrzeć wystawę zdjęć zwycięzców Huawei Next Image oraz 600 najlepszych prac zgłoszonych do tegorocznej edycji konkursu.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764