logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Park Handlowy Matarnia na Snapchacie

  PR 03.09.2015, przeczytano 752 razy
ilustracjastrzałka

Z dniem 1 września, Park Handlowy Matarnia rozszerzył strategię komunikacyjną o nowe medium społecznościowe – Snapchat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/park-handlowy-matarnia-na-snapchacie,25867,artykul.html

Snapchat to aplikacja dostępna wyłącznie na telefon komórkowy, która pozwala na robienie zdjęć oraz nagrywanie 10 sekundowych filmów. Po przesłaniu treści, odczytana przez odbiorcę, znika bezpowrotnie. Aplikacja pozwala na relacjonowanie wszystkiego co ważne, śmieszne, ciekawe w czasie rzeczywistym. Takie też treści na swoim profilu będzie publikować centrum.

– Na bieżąco obserwujemy trendy, które możemy wykorzystać do działań promocyjnych i wizerunkowych – mówi Joanna Kwiatkowska, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia. – Jedynie poznanie zainteresowań i oczekiwań klientów pozwoli na skuteczną komunikację. Snapchat zdobywa coraz większą popularność. Użytkownicy mediów społecznościowych, przede wszystkim młode pokolenie, lubią aplikację i wierzymy, że polubią również formę przekazu na naszym profilu.

Za obsługę oficjalnego profilu ph_matarnia odpowiedzialna jest agencja Personal PR

Źródło: Personal PR Sp. z o.o.

www.personal-pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764