Z dniem 1 września, Park Handlowy Matarnia rozszerzył strategię komunikacyjną o nowe medium społecznościowe – Snapchat.
Snapchat to aplikacja dostępna wyłącznie na telefon komórkowy, która pozwala na robienie zdjęć oraz nagrywanie 10 sekundowych filmów. Po przesłaniu treści, odczytana przez odbiorcę, znika bezpowrotnie. Aplikacja pozwala na relacjonowanie wszystkiego co ważne, śmieszne, ciekawe w czasie rzeczywistym. Takie też treści na swoim profilu będzie publikować centrum.
– Na bieżąco obserwujemy trendy, które możemy wykorzystać do działań promocyjnych i wizerunkowych – mówi Joanna Kwiatkowska, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia. – Jedynie poznanie zainteresowań i oczekiwań klientów pozwoli na skuteczną komunikację. Snapchat zdobywa coraz większą popularność. Użytkownicy mediów społecznościowych, przede wszystkim młode pokolenie, lubią aplikację i wierzymy, że polubią również formę przekazu na naszym profilu.
Za obsługę oficjalnego profilu ph_matarnia odpowiedzialna jest agencja Personal PR.
Źródło: Personal PR Sp. z o.o.