logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Park Inn Kraków by Radisson z nowym wnętrzem

  PR 11.08.2023, przeczytano 1489 razy

Iliard z kolejnym projektem dla sieci hotelowej Radisson. Tym razem w ręce architektów z Iliard Architecture & Interior Design trafił hotel Park Inn by Radisson Kraków – jeden z najpopularniejszych biznesowych i turystycznych hoteli w stolicy Małopolski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/park-inn-krakow-by-radisson-z-nowym-wnetrzem,401038,artykul.html

Dzięki swojemu położeniu przy krakowskim centrum konferencyjnym ICE Kraków i bliskości Starego Miasta hotel co roku odwiedzają tysiące gości z całego świata. Zadaniem Iliard było dopasowanie recepcji, restauracji hotelowej oraz strefy baru do nowego standardu sieci Radisson.

Krakowski hotel Park Inn by Radisson swoją ofertę kieruje do gości biznesowych i turystów, dla których jego położenie pełni kluczową rolę, dlatego jego wnętrze ma cechować energia, lekkość i przytulność, jednak z nutami klasycznych materiałów wykończeniowych, wzorów i stylistyki, podnoszących komfort jego odbioru w oczach gości. Architekci obiektu operują mixem kolorów, tkanin i struktur, poprzez co uzyskali efekt lifestyle’owego, lekkiego i przyjemnego w odbiorze obiektu. W zaprojektowanych na nowo wnętrzach pojawiają się akcenty w barwach oliwki, brązu i bieli z akcentami różu, żółci i pomarańczy. Nowoczesność wnętrz podkreślają wielobarwne lampy i okładziny podłogowe oraz jasnozielone płytki, które stanowią materiał wykończeniowy słupów. Klasyczne akcenty we wnętrzach wprowadzają dodatki nawiązujące do sof w stylu Chesterfield, wzory dywanów oraz okładziny ścienne i kamiennych stolików z blatami Carrara. W ramach odświeżenia wnętrz wymienione zostały posadzki, okładziny ścienne i okleiny. Architekci zaproponowali drewniane wykończenie baru i recepcji, wprowadzili nowe grafiki na ściany, roślinność i dekoracje. Drewniane, ażurowe konstrukcje zapewniają intymność i klimatyczność wydzielonych miejsc do spędzania czasu w barze, restauracji w pobliżu strefy wejściowej do hotelu.

Głownym akcentem baru, któremu nadano nazwę Vibes jest drewniany kontuar, wykonany z ciemnego drewna z lamelami. Goście mogą korzystać w wielu stref, które wypełniają obszerne, głębokie sofy i fotele, wykonane z przytulnych tkanin, zapewniających komfort i relaks po dniu wypełnionym spotkaniami lub zwiedzaniem miasta. Dla gości, przygotowano także standardowe i podwyższone stoliki barowe położone w obszernych hotelowych witrynach oraz zapewniające intymność strefy w głębi baru. Restaurację wypełniają stoły wykonane z klasycznych materiałów jak kamienne kompozyty i drewno, a energii nadają różnorodne barwy i style mebli, wśród których są fotele obite tkaninami oraz energiczne, żółte i zielone krzesła. Architekci zapewnili także możliwość wydzielania poszczególnych stref w barze i restauracji poprzez tkaniny zawieszone na suficie oraz poprowadzone od podłogi do sufitu drewniane konstrukcje z jasnego drewna.

- Zależało nam na wprowadzeniu do hotelu nowoczesnego klimatu i energii, podkreślającej atmosferę gwarnego Krakowa i jego biznesowy potencjał dla tej części gości hotelu – mówi Magdalena Kluba, lider zespołu w Dziale Projektów Wnętrz z Iliard Architecture & Interior Design, odpowiedzialnej za projekt wnętrz budynku. - Postawiono przed nami niełatwe zadanie połączenia klasycznego, przytulnego designu, pełnego tkanin i naturalnych materiałów z nowoczesnością, energią i pozytywnymi emocjami. Zaproponowaliśmy różnorodne materiały wykończeniowe i oświetlenie, doskonale budujące nastrój wnętrza – od punktowego oświetlenia LED, przez listwy świetlne emitujące ciepłe, pomarańczowe światło w górnych częściach pomieszczeń, po nowoczesne lampy wiszące i designerskie lampy stojące przy komfortowych, głębokich fotelach. W części recepcyjnej postawiliśmy na jasne drewno, a w barze i restauracji na ścianach i kontuarze pojawiają się jego ciemniejsze odcienie. Drewno było bardzo ważne w tym wnętrzu, dlatego też pojawia się w różnych miejscach takich jak wysokie stoły wzdłuż witryn hotelowych czy na panelach wydzielających poszczególne strefy.

Praca z kreatywnym zespołem Iliard Architecture & Interior Design nad nowym projektem naszej restauracji i baru Vibes była przyjemnością – ocenia Andrea Cheratoiu, dyrektor generalna hoteli Radisson Blu i Park Inn w Krakowie To absolutna przemiana i bardzo lubiana część Park Inn by Radisson Kraków. Nadal zapewniamy naszym gościom najlepsze wrażenia i cieszymy się, że są oni zadowoleni z nowej koncepcji, świeżego i nowoczesnego wyglądu hotelu.

Źródło: Iliard Architecture & Interior Design

Galeria: Park inn Kraków by Radisson z nowym wnętrzem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lokalne SEO - czy może pomóc małym firmom?
Pozyskiwanie klientów jest procesem, którego skuteczność zależy od odpowiedniej strategii marketingowej. Jednym z jej elementów jest pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce. Ogólne frazy kluczowe (krótkie frazy lub pojedyncze słowa) związane z branżą i ofertą firmy charakteryzują się dużą konkurencyjnością...
Polscy sprzedawcy coraz częściej wychodzą poza granice kraju, kierując swoją ofertę na zagraniczne rynki. W dobie globalizacji oraz rosnącej popularności e-commerce, cross-border stało się dla wielu firm naturalnym krokiem rozwoju. Jednak nawet najlepsze produkty i konkurencyjne ceny nie zagwarantują sukcesu, jeśli strategie marketingowe nie zostaną odpowiednio dostosowane do...
Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day), RAJA, europejski lider w zakresie opakowań, podkreśla znaczenie wysokich standardów obsługi klienta, dziękując partnerom biznesowym, których sukces jest kluczowy dla rozwijającej się współpracy. Firma podkreśla, jak inwestycje w obsługę oraz indywidualne podejście do klientów przekładają się na ich satysfakcję...
Jak rozpocząć działania marketingowe SEO za granicą?
Z badań przeprowadzonych przez Polski Instytut Ekonomiczny w sierpniu 2024 roku wynika, że zaledwie 37 proc. polskich firm zdecydowało się na ekspansję zagraniczną[1]. Swoją obecność na międzynarodowych rynkach zaznaczyły przede wszystkim przedsiębiorstwa z branży TSL (58 proc.) i produkcyjnej (51 proc.). Zdecydowanie rzadziej miało to miejsce w przypadku firm...
Slodkie: pomysły na halloweenowe słodycze reklamowe
Jesień to czas, w którym firmy organizują imprezy halloweenowe, aby zintegrować zespół i wprowadzić nieco humoru w codzienne biurowe życie. Kluczowym elementem świętowania są kostiumy oraz słodycze, które idealnie wpisują się w atmosferę wydarzenia. Oto kilka pomysłów na to, jak kreatywnie wykorzystać ten czas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764