logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Parking Remadays - Ważne informacje

  PR 08.02.2019, przeczytano 717 razy

Do targów Remadays Warsaw pozostał tydzień! W trosce o udany pobyt i komfort wszystkich zwiedzających organizator przygotował dla Państwa kilka najważniejszych informacji związanych z wjazdem na teren wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/parking-remadays---wazne-informacje,381157,artykul.html

Podczas przyjazdu na targi korzystając z parkingu należy przede wszystkim pamiętać:

  • Godziny otwarcia targów dla zwiedzających: 13-14.02.2019 - 9:30-18:00; 15.02.2019 - 9:30-16:00
  • wjeżdżając na parking należy kierować się wjazdami numer 2 i 3
  • prosimy o zwracanie uwagi na parkingowych, którzy będą kierować ruchem na parkingu
  • płatność za parking tylko w kasach targowych w punktach rejestracji zwiedzających, przy wejściach F1, E1, F5, E8
  • koszt to 20 zł brutto
  • weryfikacja płatności odbywać się będzie przy wyjeździe z terenu targów, bilet należy umieścić za szyba samochodu
  • w przypadku zagubienia biletu parkingowego płatność będzie pobierana ponownie

Dzięki tym zasadom, dojedziecie Państwo swobodnie i sprawnie na teren targów. Do zobaczenia na RemaDays Warsaw 2019.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764