logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Parlament Europejski zachęca kampanią do głosowania w wyborach

  PR 01.04.2019, przeczytano 427 razy

Z racji zbliżających się wyborów, na zlecenie Parlamentu Europejskiego, agencja mediowa Havas Media prowadzi kampanię zachęcającą do aktywizacji społecznej i wzięcia udziału w wyborach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/parlament-europejski-zacheca-kampania-do-glosowania-w-wyborach,381882,artykul.html

Wielkimi krokami zbliżają się wybory do Parlamentu Europejskiego, które w tym roku odbędą się 26 maja. W ramach działań aktywizujących i promujących inicjatywę wzięcia udziału w głosowaniu Parlament Europejski prowadzi kampanię promocyjną o ogólnopolskim charakterze.

Kampania jest podzielona na dwie fazy, pierwsza z nich jest już realizowana online za pośrednictwem mixu formatów linkując do strony tymrazemglosuje.eu, która zachęca do zaangażowania się w działalność prospołeczną – przekonywania innych do wzięcia udziału w wyborach. Realizacja drugiej fazy odbędzie się w maju i potrwa do 24 maja. W ramach zaplanowanych działań za pośrednictwem radiowych spotów Polacy usłyszą przypomnienie oraz „call to action” w kontekście nadchodzących wyborów. Emisja spotów zaplanowana jest w szerokich i ogólnokrajowych stacjach m.in. Polskim Radiu, stacjach RMF, ZET, Radiu Złote Przeboje, Eska i wielu innych. Kampania wspierana jest również artykułami eksperckimi w prasie oraz publikacjami z eksperckimi komentarzami w mediach online i radiu, z których dowiedzieć się można szeregu faktów o znaczeniu i funkcji Parlamentu Europejskiego.

Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiada Havas Media, jeden z trzech niezależnych domów mediowych wchodzących w skład Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764