logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Parówki Tarczyński w nowej odsłonie

  PR 26.09.2022, przeczytano 647 razy
ilustracja

Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a także estetyczny i nowoczesny design. Nowe opakowania zaprojektowane zostały wspólnie z konsumentami, w myśl wsłuchiwania się w ich głosy oraz odpowiadania na oczekiwania rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/parowki-tarczynski-w-nowej-odslonie,397356,artykul.html

Czas na zmiany

Marka Tarczyński konsekwentnie rozwija ofertę parówek premium, dynamicznie zwiększając swoje udziały na rynku krajowym. Od lat za pośrednictwem wielokanałowych kampanii reklamowych prowadzi jednocześnie angażującą komunikację, w której podkreśla jakość, naturalność i mięsność produktów.

- Po kilku latach obecności na polskim rynku dwóch naszych głównych linii – Tarczyński Naturalnie i Tarczyński Premium, przyszedł czas na odświeżenie opakowań parówek, po które tak chętnie sięgają nasi klienci. Jestem pewien, że nowe oblicze produktów szybko zdobędzie szerokie grono sympatyków, przekonując swoją prostotą i nowoczesnym designem – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

Zgodnie z głosami konsumentów

Nowe opakowania zaprojektowane zostały we współpracy z konsumentami. Przeprowadzone przez firmę badania pozwoliły na poznanie preferencji Polaków i ich oczekiwań.

Opakowania obu linii zyskały na czytelności, wskutek oczyszczenia przez producenta szaty graficznej. W przypadku linii Tarczyński Premium dodatkowo podkreślona została smakowitość i różnorodność oferty, z kolei w linii Tarczyński Naturalnie można zobaczyć naturalną oraz prostą estetykę, pozwalającą jeszcze mocniej premiumizować tę kategorię.

Nowy design charakteryzuje także mocne wyróżnienie obu subbrandów oraz czytelna i spójna dla całej marki komunikacja kluczowych benefitów, takich jak mięsność czy naturalny skład bez dodatków glutaminianów, fosforanów i barwników. Producent postawił również na wzmocnioną kodyfikację smakową różnych wariantów oraz przyjazne dla środowiska opakowania – tacka, na której znajdują się produkty, w 80% wykonana jest z materiału pochodzącego z recyklingu.

Już od 19 września parówki Tarczyński w nowych opakowaniach pojawią się na sklepowych półkach.

Źródło: Tarczyński S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764