logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner ASM powiększa zespół

   30.05.2011, przeczytano 2761 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu agencji Partner ASM dołączyła Klaudia Piskorz, która objęła stanowisko Asystenta ds. Promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-asm-powieksza-zespol,12615,artykul.html

W dotychczasowej pracy zawodowej Klaudia Piskorz była Key Account Executive, a potem Key Account Managerem w agencji Gruppo Trade Service Polska. Karierę zaczynała jako animator przy kapaniach produktów żywnościowych i chemicznych (m.in. marki: Sante, Schulstad, Werther's Original, Cote d’Or, Wedel, Kraft, Procter & Gamble, Nivea, Pantene Pro V, Palmolive, Tomy Toys). Ma też na koncie praktyki w tygodniku ''Wprost''.

W Partner ASM Piskorz będzie odpowiedzialna m.in. za wspieranie projektów polegających na organizacji akcji promocyjnych, organizowanie akcji marketingowych związanych z otwarciami nowych sklepów, koordynowanie ich przebiegu, tworzenie prezentacji multimedialnych na potrzeby projektów czy zarządzanie logistyką materiałów promocyjnych POS.

Źródło: Agencja Partner ASM
www.partnerasm.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764