logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner ASM stworzył osobny dział HR, na jego czele Aneta Staszkiewicz

  PR 03.08.2011, przeczytano 6085 razy

Agencja Partner ASM wydzieliła w swoich strukturach dział personalny (HR), kieruje nim Aneta Staszkiewicz, na stanowisku HR Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-asm-stworzyl-osobny-dzial-hr%2C-na-jego-czele-aneta-staszkiewicz,13138,artykul.html

Nowoutworzony dział HR zajmie się obsługą wszystkich spółek należących do ASM Group w zakresie HR miękkiego (m.in. pomoc przy rekrutacjach, systemy ocen, komunikacja wewnętrzna). Ponadto dział ten wesprze w codziennych działaniach jedną ze spółek należących do grupy – Partner ASM HR.

- Inwestycje w najlepszych pracowników są w naszej branży kluczowe. Zdajemy sobie z tego sprawę od zawsze, jednak teraz w związku z bardzo dynamicznym rozwojem całej Grupy postanowiliśmy działania z tego obszaru usystematyzować, oraz zadbać mocniej m.in. o komunikację wewnętrzną - mówi Adam Stańczak, prezes zarządu Partner ASM.

Aneta Staszkiewicz jest absolwentką Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie oraz Akademii Zarządzania Kapitałem Ludzkim. Wcześniej pracowała m.in. jako sekretarz w Sądzie Rejonowym dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie oraz Specjalista ds. Personalnych w firmie NOMI SA.

Zakres jej kompetencji na stanowisku HR Manager w nowoutworzonym dziale obejmie m.in. rekrutację i selekcję pracowników, tworzenie opisów stanowisk, tworzenie profili kandydatów, tworzenie harmonogramów wdrożeń nowych pracowników, nadzór nad systemem ocen, organizację szkoleń, a także usystematyzowanie struktur nowego działu i zadbanie o komunikację wewnętrzną w agencji Partner ASM, jak i w całej ASM Group. Dodatkowo do jej obowiązków należy również koordynacja działań PR w ramach współpracy Partner ASM z zewnętrzną agencją public relations - ŁubuDubu PR.

Źródło: Partner ASM

www.partnerasm.pl

Dodatkowe informacje:

W skład ASM Group wchodzą spółki: Partner ASM, Partner ASM HR, Grey Matters, MDC Shelf & Display Monitoring, Gruppo Trade Service Polska. Zasięg działań ASM Group obejmuje teren całego kraju. Firma jest obecna we wszystkich dużych sieciach handlowych m.in. Alma, Aral, Bomi, BP, Carrefour, Castorama, E.Leclerc, Jet, Kaufland, Leroy Merlin, Lotos, Lukoil, Makro C&C, Media Markt, Neste A24, Nomi, OBI, Piotr i Paweł, PKN Orlen, Praktiker, Real, Saturn, Selgros, Shell, Statoil, Tesco.
Filarem ASM Group jest agencja merchandisingowa Partner ASM.

Agencja Partner ASM (www.partnerasm.pl) została założona w 1998 roku. Główny zakres usług oferowanych przez firmę to: merchandising, promocje sprzedaży, leasing pracowniczy, outsourcing sił sprzedaży, dystrybucja materiałów POS, merchandising mobilny, monitoring cen, jak również wsparcie w procesie wprowadzania nowych produktów. Agencja realizuje swoje usługi w oparciu o gruntowną analizę rynku, wieloletnie doświadczenia oraz oczekiwania klientów. Oferuje kompleksowe rozwiązania, elastycznie dopasowując je do potrzeb i oczekiwań konkretnego klienta, zapewniając wysoką efektywność realizowanych akcji. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Roleski, Philip Morris Polska, Kimberly Clark, Dr. Oetker Polska, Bielenda Kosmetyki Naturalne, Energizer Polska, 3M, Pfeifer & Langen.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764