logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner ASM stworzył osobny dział HR, na jego czele Aneta Staszkiewicz

  PR 03.08.2011, przeczytano 6086 razy

Agencja Partner ASM wydzieliła w swoich strukturach dział personalny (HR), kieruje nim Aneta Staszkiewicz, na stanowisku HR Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-asm-stworzyl-osobny-dzial-hr%2C-na-jego-czele-aneta-staszkiewicz,13138,artykul.html

Nowoutworzony dział HR zajmie się obsługą wszystkich spółek należących do ASM Group w zakresie HR miękkiego (m.in. pomoc przy rekrutacjach, systemy ocen, komunikacja wewnętrzna). Ponadto dział ten wesprze w codziennych działaniach jedną ze spółek należących do grupy – Partner ASM HR.

- Inwestycje w najlepszych pracowników są w naszej branży kluczowe. Zdajemy sobie z tego sprawę od zawsze, jednak teraz w związku z bardzo dynamicznym rozwojem całej Grupy postanowiliśmy działania z tego obszaru usystematyzować, oraz zadbać mocniej m.in. o komunikację wewnętrzną - mówi Adam Stańczak, prezes zarządu Partner ASM.

Aneta Staszkiewicz jest absolwentką Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie oraz Akademii Zarządzania Kapitałem Ludzkim. Wcześniej pracowała m.in. jako sekretarz w Sądzie Rejonowym dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie oraz Specjalista ds. Personalnych w firmie NOMI SA.

Zakres jej kompetencji na stanowisku HR Manager w nowoutworzonym dziale obejmie m.in. rekrutację i selekcję pracowników, tworzenie opisów stanowisk, tworzenie profili kandydatów, tworzenie harmonogramów wdrożeń nowych pracowników, nadzór nad systemem ocen, organizację szkoleń, a także usystematyzowanie struktur nowego działu i zadbanie o komunikację wewnętrzną w agencji Partner ASM, jak i w całej ASM Group. Dodatkowo do jej obowiązków należy również koordynacja działań PR w ramach współpracy Partner ASM z zewnętrzną agencją public relations - ŁubuDubu PR.

Źródło: Partner ASM

www.partnerasm.pl

Dodatkowe informacje:

W skład ASM Group wchodzą spółki: Partner ASM, Partner ASM HR, Grey Matters, MDC Shelf & Display Monitoring, Gruppo Trade Service Polska. Zasięg działań ASM Group obejmuje teren całego kraju. Firma jest obecna we wszystkich dużych sieciach handlowych m.in. Alma, Aral, Bomi, BP, Carrefour, Castorama, E.Leclerc, Jet, Kaufland, Leroy Merlin, Lotos, Lukoil, Makro C&C, Media Markt, Neste A24, Nomi, OBI, Piotr i Paweł, PKN Orlen, Praktiker, Real, Saturn, Selgros, Shell, Statoil, Tesco.
Filarem ASM Group jest agencja merchandisingowa Partner ASM.

Agencja Partner ASM (www.partnerasm.pl) została założona w 1998 roku. Główny zakres usług oferowanych przez firmę to: merchandising, promocje sprzedaży, leasing pracowniczy, outsourcing sił sprzedaży, dystrybucja materiałów POS, merchandising mobilny, monitoring cen, jak również wsparcie w procesie wprowadzania nowych produktów. Agencja realizuje swoje usługi w oparciu o gruntowną analizę rynku, wieloletnie doświadczenia oraz oczekiwania klientów. Oferuje kompleksowe rozwiązania, elastycznie dopasowując je do potrzeb i oczekiwań konkretnego klienta, zapewniając wysoką efektywność realizowanych akcji. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Roleski, Philip Morris Polska, Kimberly Clark, Dr. Oetker Polska, Bielenda Kosmetyki Naturalne, Energizer Polska, 3M, Pfeifer & Langen.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764