logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner ASM stworzył osobny dział HR, na jego czele Aneta Staszkiewicz

  PR 03.08.2011, przeczytano 5818 razy

Agencja Partner ASM wydzieliła w swoich strukturach dział personalny (HR), kieruje nim Aneta Staszkiewicz, na stanowisku HR Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-asm-stworzyl-osobny-dzial-hr%2C-na-jego-czele-aneta-staszkiewicz,13138,artykul.html

Nowoutworzony dział HR zajmie się obsługą wszystkich spółek należących do ASM Group w zakresie HR miękkiego (m.in. pomoc przy rekrutacjach, systemy ocen, komunikacja wewnętrzna). Ponadto dział ten wesprze w codziennych działaniach jedną ze spółek należących do grupy – Partner ASM HR.

- Inwestycje w najlepszych pracowników są w naszej branży kluczowe. Zdajemy sobie z tego sprawę od zawsze, jednak teraz w związku z bardzo dynamicznym rozwojem całej Grupy postanowiliśmy działania z tego obszaru usystematyzować, oraz zadbać mocniej m.in. o komunikację wewnętrzną - mówi Adam Stańczak, prezes zarządu Partner ASM.

Aneta Staszkiewicz jest absolwentką Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie oraz Akademii Zarządzania Kapitałem Ludzkim. Wcześniej pracowała m.in. jako sekretarz w Sądzie Rejonowym dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie oraz Specjalista ds. Personalnych w firmie NOMI SA.

Zakres jej kompetencji na stanowisku HR Manager w nowoutworzonym dziale obejmie m.in. rekrutację i selekcję pracowników, tworzenie opisów stanowisk, tworzenie profili kandydatów, tworzenie harmonogramów wdrożeń nowych pracowników, nadzór nad systemem ocen, organizację szkoleń, a także usystematyzowanie struktur nowego działu i zadbanie o komunikację wewnętrzną w agencji Partner ASM, jak i w całej ASM Group. Dodatkowo do jej obowiązków należy również koordynacja działań PR w ramach współpracy Partner ASM z zewnętrzną agencją public relations - ŁubuDubu PR.

Źródło: Partner ASM

www.partnerasm.pl

Dodatkowe informacje:

W skład ASM Group wchodzą spółki: Partner ASM, Partner ASM HR, Grey Matters, MDC Shelf & Display Monitoring, Gruppo Trade Service Polska. Zasięg działań ASM Group obejmuje teren całego kraju. Firma jest obecna we wszystkich dużych sieciach handlowych m.in. Alma, Aral, Bomi, BP, Carrefour, Castorama, E.Leclerc, Jet, Kaufland, Leroy Merlin, Lotos, Lukoil, Makro C&C, Media Markt, Neste A24, Nomi, OBI, Piotr i Paweł, PKN Orlen, Praktiker, Real, Saturn, Selgros, Shell, Statoil, Tesco.
Filarem ASM Group jest agencja merchandisingowa Partner ASM.

Agencja Partner ASM (www.partnerasm.pl) została założona w 1998 roku. Główny zakres usług oferowanych przez firmę to: merchandising, promocje sprzedaży, leasing pracowniczy, outsourcing sił sprzedaży, dystrybucja materiałów POS, merchandising mobilny, monitoring cen, jak również wsparcie w procesie wprowadzania nowych produktów. Agencja realizuje swoje usługi w oparciu o gruntowną analizę rynku, wieloletnie doświadczenia oraz oczekiwania klientów. Oferuje kompleksowe rozwiązania, elastycznie dopasowując je do potrzeb i oczekiwań konkretnego klienta, zapewniając wysoką efektywność realizowanych akcji. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Roleski, Philip Morris Polska, Kimberly Clark, Dr. Oetker Polska, Bielenda Kosmetyki Naturalne, Energizer Polska, 3M, Pfeifer & Langen.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764