logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion: wyniki finansowe za 2019r.

  PR 04.08.2020, przeczytano 451 razy

Przychód Partner of Promotion za 2019 wyniósł 44,7 mln PLN, a fee income - 26,8 mln PLN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion%3A-wyniki-finansowe-za-2019r.,387995,artykul.html

Porównując zatem do opublikowanego przez Związek Firm Public Relations rankingu niektórych swoich członków możemy nadal powiedzieć: Partner of Promotion pozostaje niezmiennie numerem 1 wśród agencji public relations w Polsce. To już 13 roku z rzędu.

Dziękujemy Klientom, Pracownikom i Wszystkim Naszym Partnerom. Obiecujemy nie zwalniać tempa.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764