logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion nagradza uczestnika Maratonu Warszawskiego

  PR 23.09.2019, przeczytano 370 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Partner of Promotion, wieloletni partner i przyjaciel Maratonu Warszawskiego przygotowała dla uczestników biegu wyjątkową niespodziankę. Stutysięczny finisher w historii warszawskiej imprezy otrzyma z rąk prezesa zarządu agencji, Pawła Trochimiuka, nagrodę specjalną w postaci najnowszego modelu iPhone 11 Pro. Jednocześnie firma daje szansę rozwoju młodym adeptom PR, zapraszając ich do odbycia stażu w biurze prasowym Maratonu Warszawskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion-nagradza-uczestnika-maratonu-warszawskiego,384055,artykul.html

W trakcie tegorocznej edycji Maratonu Warszawskiego padnie kolejny rekord – metę przekroczy stutysięczny finisher, czyli osoba która ukończyła bieg. Od niemal dekady organizatora imprezy – Fundację Maraton Warszawski – wspiera w zakresie komunikacji i działań public relations agencja Partner of Promotion. W tym czasie liczba startujących w biegu wzrosła blisko trzykrotnie: w 2010 roku na starcie stanęło niecałe 3,5 tysiąca osób, a w trakcie zeszłorocznej edycji było to niemal 8,5 tysiąca. Jeszcze większy wzrost frekwencji zanotowano przy Półmaratonie Warszawskim: od 3,5 tysiąca do prawie 13 tysięcy uczestników! Takie wyniki to również efekt kreatywnej i skutecznej komunikacji imprezy. W trakcie współpracy agencja Partner of Promotion zorganizowała 21 konferencji prasowych, obsłużyła 20 wielkich biegów Fundacji i wysłała ponad 300 informacji prasowych, informując na bieżąco dziennikarzy o planach i działaniach.

29 września prezes Partner of Promotion, Paweł Trochimiuk, w sposób szczególny doceni wysiłek biegaczy, żeby podkreślić drogę, jaką udało się przejść agencji wspólnie z Fundacją. Osoba, która symbolicznie wprowadzi Maraton Warszawski w kolejną epokę, otrzyma z jego rąk cenną nagrodę rzeczową – iPhone’a 11 Pro.

Przedstawiciele Partner of Promotion postanowili również zaangażować młodych adeptów PR, dając im szansę stania się częścią biura prasowego największego maratonu w Polsce. Studenci, w ramach akcji „Bieg po staż”, będą mieć możliwość nauki od najlepszych przy wielkiej imprezie sportowej. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest napisanie ciekawej informacji prasowej zapowiadającej bieg. W zespole obsługującym media w trakcie 41. PZU Maratonu Warszawskiego mają szansę znaleźć się utalentowane osoby, którym agencja chce umożliwić rozwój zawodowy.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764