Agencja Partner of Promotion, wieloletni partner i przyjaciel Maratonu Warszawskiego przygotowała dla uczestników biegu wyjątkową niespodziankę. Stutysięczny finisher w historii warszawskiej imprezy otrzyma z rąk prezesa zarządu agencji, Pawła Trochimiuka, nagrodę specjalną w postaci najnowszego modelu iPhone 11 Pro. Jednocześnie firma daje szansę rozwoju młodym adeptom PR, zapraszając ich do odbycia stażu w biurze prasowym Maratonu Warszawskiego.
W trakcie tegorocznej edycji Maratonu Warszawskiego padnie kolejny rekord – metę przekroczy stutysięczny finisher, czyli osoba która ukończyła bieg. Od niemal dekady organizatora imprezy – Fundację Maraton Warszawski – wspiera w zakresie komunikacji i działań public relations agencja Partner of Promotion. W tym czasie liczba startujących w biegu wzrosła blisko trzykrotnie: w 2010 roku na starcie stanęło niecałe 3,5 tysiąca osób, a w trakcie zeszłorocznej edycji było to niemal 8,5 tysiąca. Jeszcze większy wzrost frekwencji zanotowano przy Półmaratonie Warszawskim: od 3,5 tysiąca do prawie 13 tysięcy uczestników! Takie wyniki to również efekt kreatywnej i skutecznej komunikacji imprezy. W trakcie współpracy agencja Partner of Promotion zorganizowała 21 konferencji prasowych, obsłużyła 20 wielkich biegów Fundacji i wysłała ponad 300 informacji prasowych, informując na bieżąco dziennikarzy o planach i działaniach.
29 września prezes Partner of Promotion, Paweł Trochimiuk, w sposób szczególny doceni wysiłek biegaczy, żeby podkreślić drogę, jaką udało się przejść agencji wspólnie z Fundacją. Osoba, która symbolicznie wprowadzi Maraton Warszawski w kolejną epokę, otrzyma z jego rąk cenną nagrodę rzeczową – iPhone’a 11 Pro.
Przedstawiciele Partner of Promotion postanowili również zaangażować młodych adeptów PR, dając im szansę stania się częścią biura prasowego największego maratonu w Polsce. Studenci, w ramach akcji „Bieg po staż”, będą mieć możliwość nauki od najlepszych przy wielkiej imprezie sportowej. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest napisanie ciekawej informacji prasowej zapowiadającej bieg. W zespole obsługującym media w trakcie 41. PZU Maratonu Warszawskiego mają szansę znaleźć się utalentowane osoby, którym agencja chce umożliwić rozwój zawodowy.
Źródło: Partner of Promotion