logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion nominowana w European Excellence Awards

  PR 14.11.2012, przeczytano 1085 razy

Międzynarodowe jury doceniło projekt „Euro 2012 – Kryzysowy sprawdzian dla kolei” – przeprowadzony na zlecenie dla Grupy PKP S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion-nominowana-w-european-excellence-awards,17211,artykul.html

Realizowany od kwietnia do lipca 2012 projekt nominowano w tym prestiżowym europejskim konkursie kategorii Komunikacja Kryzysowa. W ramach kampanii Partner of Promotion odpowiadała za realizację działań komunikacyjnych podczas EURO 2012, w tym m.in. za obsługę pracujących w trybie 24/7 Kolejowych Biur Prasowych w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. W trakcie projektu na najważniejszych dworcach kolejowych zainstalowano siewniki Bluetooth, a dzięki kodom QR kibice mogli korzystać z informacji dotyczących podróży pociągiem z poziomu urządzeń mobilnych (telefonów komórkowych i tabletów).

W przeprowadzonym przez PSB na zlecenie spółki PL 2012 sondażu aż 76% kibiców pozytywnie oceniło usługi PKP podczas EURO 2012.

Tegoroczna gala wręczenia nagród European Excellence Awards odbędzie się 6 grudnia 2012 roku, w legendarnym Roundhouse w Londynie. Konkurs ma na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Nagrody przyznawane są przez międzynarodowe jury, pod patronatem "Communication Director Magazine". Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie http://www.excellence-awards.eu.

Źródło: Partner of Promotion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764