logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion oraz Effective Media dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

  PR 30.11.2020, przeczytano 362 razy

Konsorcjum firm Partner of Promotion oraz Effective Media Solutions wygrało przetarg na obsługę kampanii promocyjnej w zakresie dwóch inicjatyw Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: pierwszego w historii „Wielkiego Wyzwania: Energia” oraz Ośmiu Przedsięwzięć wpisujących się w ideę Zielonego Ładu Unii Europejskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion-oraz-effective-media-dla-narodowego-centrum-badan-i-rozwoju,389369,artykul.html

Umowa obowiązuje do 31 grudnia 2021 roku.

Wielkie Wyzwanie: Energia” to inicjatywa przeznaczona dla naukowców, studentów, wynalazców czy pasjonatów nauki. Jej celem jest opracowanie kompaktowego urządzenia do zastosowań indywidualnych, zdolnego do przekształcania energii wiatru na energię elektryczną w najefektywniejszy sposób. Na twórców najlepszego projektu czeka nagroda w wysokości jednego miliona złotych.

Konsorcjum równolegle zrealizuje kampanię informacyjno-promocyjną poświęconą Ośmiu Przedsięwzięciom, wpisującym się w ideę Zielonego Ładu Unii Europejskiej, tj.: „Innowacyjna biogazownia”, „Oczyszczalnia przyszłości”, „Elektrociepłownia przyszłości”, „Technologie domowej retencji”, „Budownictwo efektywne energetycznie i procesowo”, „Magazynowanie energii elektrycznej”, „Magazynowanie ciepła i chłodu”, „Wentylacja dla szkół i domów”.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764