logo
WIADOMOŚCI

Partner of Promotion po raz trzeci dla szczytu klimatycznego ONZ

  PR 07.11.2018, przeczytano 107 razy

Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę public relations 24. Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24). Do zadań agencji będzie należało przeprowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych na temat szczytu oraz prowadzenie biura prasowego i profili social mediowych COP24 w trakcie konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion-po-raz-trzeci-dla-szczytu-klimatycznego-onz,380044,artykul.html

Partner of Promotion wygrała wszystkie trzy przetargi zorganizowane przez Ministerstwo Środowiska na obsługę public relations konferencji COP w Polsce. Wcześniejsze konferencje miały miejsce w Poznaniu w 2008 roku (COP14) oraz w Warszawie w 2013 roku (COP19). Tegoroczny szczyt klimatyczny odbędzie się w Katowicach w dniach 3-14 grudnia.

24. Konferencja Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24) to najważniejsze globalne forum poświęcone polityce klimatycznej. W tegorocznej konferencji udział weźmie ponad 25 000 uczestników i 1 200 dziennikarzy z całego świata. Hasłem przewodnim kampanii jest #changingtogether – idea promująca wspólne działanie na rzecz przeciwdziałaniu zmianom klimatu na świecie.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone