logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion po raz trzeci dla szczytu klimatycznego ONZ

  PR 07.11.2018, przeczytano 148 razy

Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę public relations 24. Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24). Do zadań agencji będzie należało przeprowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych na temat szczytu oraz prowadzenie biura prasowego i profili social mediowych COP24 w trakcie konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion-po-raz-trzeci-dla-szczytu-klimatycznego-onz,380044,artykul.html

Partner of Promotion wygrała wszystkie trzy przetargi zorganizowane przez Ministerstwo Środowiska na obsługę public relations konferencji COP w Polsce. Wcześniejsze konferencje miały miejsce w Poznaniu w 2008 roku (COP14) oraz w Warszawie w 2013 roku (COP19). Tegoroczny szczyt klimatyczny odbędzie się w Katowicach w dniach 3-14 grudnia.

24. Konferencja Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24) to najważniejsze globalne forum poświęcone polityce klimatycznej. W tegorocznej konferencji udział weźmie ponad 25 000 uczestników i 1 200 dziennikarzy z całego świata. Hasłem przewodnim kampanii jest #changingtogether – idea promująca wspólne działanie na rzecz przeciwdziałaniu zmianom klimatu na świecie.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764