Współtworzone przez agencję Partner of Promotion kampanie realizowane dla PKP PLK oraz firmy MEDISEPT otrzymały dwie statuetki – złotą i brązową – w wiodącym, międzynarodowym konkursie marketingowym Stevie Awards. Sukces polskiej agencji jest tym większy, że jury wybierało z aż 12 000 nominacji.
Złoto, czyli tytuł Gold Stevie Winner w kategorii "Communications or PR Campaign of the Year – Public Affairs" agencja otrzymała za walkę o zdrowie publiczne wspólnie z największym polskim producentem środków do dezynfekcji w standardzie medycznym – firmą MEDISEPT. Docenione w konkursie zostały działania mające na celu przeciwdziałanie kryzysowi zaopatrzenia służby zdrowia w środki do dezynfekcji na początku pandemii koronawirusa.
Drugim nagrodzonym statuetką Bronze Stevie@ Winner projektem w kategorii "Communications or PR Campaign of the Year - Public Service" – została natomiast kampania dotycząca bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych "Bezpieczny przejazd". W jej ramach razem z PKP PLK agencja realizuje m.in.: akcje prewencyjne na przejazdach, prelekcje edukacyjne w szkołach i przedszkolach, szkolenia dla instruktorów oraz egzaminatorów, kampanie informacyjne w mediach. Kampania edukacyjna mocno koncentruje się na projekcie „Żółtej Naklejki PLK” z numerami telefonów alarmowych przy przejazdach kolejowo-drogowych.
Źródło: Partner of Promotion