logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion podwójnym zwycięzcą Stevie Awards 2021

  PR 07.09.2021, przeczytano 657 razy

Współtworzone przez agencję Partner of Promotion kampanie realizowane dla PKP PLK oraz firmy MEDISEPT otrzymały dwie statuetki – złotą i brązową – w wiodącym, międzynarodowym konkursie marketingowym Stevie Awards. Sukces polskiej agencji jest tym większy, że jury wybierało z aż 12 000 nominacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion-podwojnym-zwyciezca-stevie-awards-2021,392904,artykul.html

Złoto, czyli tytuł Gold Stevie Winner w kategorii "Communications or PR Campaign of the Year – Public Affairs" agencja otrzymała za walkę o zdrowie publiczne wspólnie z największym polskim producentem środków do dezynfekcji w standardzie medycznym – firmą MEDISEPT. Docenione w konkursie zostały działania mające na celu przeciwdziałanie kryzysowi zaopatrzenia służby zdrowia w środki do dezynfekcji na początku pandemii koronawirusa.

Drugim nagrodzonym statuetką Bronze Stevie@ Winner projektem w kategorii "Communications or PR Campaign of the Year - Public Service" – została natomiast kampania dotycząca bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych "Bezpieczny przejazd". W jej ramach razem z PKP PLK agencja realizuje m.in.: akcje prewencyjne na przejazdach, prelekcje edukacyjne w szkołach i przedszkolach, szkolenia dla instruktorów oraz egzaminatorów, kampanie informacyjne w mediach. Kampania edukacyjna mocno koncentruje się na projekcie „Żółtej Naklejki PLK” z numerami telefonów alarmowych przy przejazdach kolejowo-drogowych.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764