logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion podwójnym zwycięzcą Stevie Awards 2021

  PR 07.09.2021, przeczytano 250 razy

Współtworzone przez agencję Partner of Promotion kampanie realizowane dla PKP PLK oraz firmy MEDISEPT otrzymały dwie statuetki – złotą i brązową – w wiodącym, międzynarodowym konkursie marketingowym Stevie Awards. Sukces polskiej agencji jest tym większy, że jury wybierało z aż 12 000 nominacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion-podwojnym-zwyciezca-stevie-awards-2021,392904,artykul.html

Złoto, czyli tytuł Gold Stevie Winner w kategorii "Communications or PR Campaign of the Year – Public Affairs" agencja otrzymała za walkę o zdrowie publiczne wspólnie z największym polskim producentem środków do dezynfekcji w standardzie medycznym – firmą MEDISEPT. Docenione w konkursie zostały działania mające na celu przeciwdziałanie kryzysowi zaopatrzenia służby zdrowia w środki do dezynfekcji na początku pandemii koronawirusa.

Drugim nagrodzonym statuetką Bronze Stevie@ Winner projektem w kategorii "Communications or PR Campaign of the Year - Public Service" – została natomiast kampania dotycząca bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych "Bezpieczny przejazd". W jej ramach razem z PKP PLK agencja realizuje m.in.: akcje prewencyjne na przejazdach, prelekcje edukacyjne w szkołach i przedszkolach, szkolenia dla instruktorów oraz egzaminatorów, kampanie informacyjne w mediach. Kampania edukacyjna mocno koncentruje się na projekcie „Żółtej Naklejki PLK” z numerami telefonów alarmowych przy przejazdach kolejowo-drogowych.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne – kolejna edycja „Liderów Rekrutacji”
Poszukiwanie i pozyskiwanie talentów na rynku pracy w wielu branżach nie należy do najłatwiejszych. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, część firm stawia na nieszablonowe i kreatywne kampanie rekrutacyjne, często wykorzystując do tego szerokie możliwości, jakie dają media społecznościowe oraz marketing internetowy. Wyróżniające się, nieszablonowe rekrutacje mogą zostać...
Konkurs na film reklamowy Wedla
Wedel, producent czekolady, obchodzi w tym roku swoje 170-lecie. Z tej okazji zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy swojej marki. Na autorów trzech najlepszych materiałów wideo czekają nagrody pieniężne. Prace można zgłaszać do 7 listopada.
Ogłoszono zwycięzców konkursu DesignEuropa Awards i zdobywcę nagrody za całokształt osiągnięć. Do finału zakwalifikowano osiem wyselekcjonowanych projektów reprezentujących najlepszy europejski wzór przemysłowy i produktowy. Zdobywcą nagrody za całokształt osiągnięć jest André Ricard, znany z zaprojektowania pochodni na Igrzyska Olimpijskie w...
Są już zwycięzcy pierwszej edycji PR Wings
Znamy zwycięzców pierwszej edycji PR Wings - nowego konkursu w branży public relations. Na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie 16 września wręczono statuetki zwycięzcom w 12 kategoriach, 25 wyróżnień oraz jedną Nagrodę Specjalną od społeczności Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) - Organizatora konkursu. Także po raz pierwszy została...
Publicon z czterema wygranymi w konkursie PR Wings
Wrocławska agencja w nowym konkursie dla branży public relations wygrała z aż trzema projektami. Na oficjalnej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie 16 września zostały rozdane statuetki. Łącznie przyznano nagrody w 12 kategoriach, 25 wyróżnień i Nagrodę Specjalną od społeczności Stowarzyszenia Agencji Public Relations, czyli organizatora konkursu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764