Z okazji 30 lat obecności na rynku agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada 2024 agencja PR #1 w Polsce działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Nazwa „The Partners” podkreśla wyjątkowy charakter współpracy między agencją a jej klientami oraz nawiązuje do potocznej nazwy, jaką środowisko PR nazywa agencję od lat. Zmiany symbolizują również nowoczesne podejście firmy do public relations i komunikacji 360°.
– Po 30 latach obecności na rynku uznaliśmy, że posługiwanie się brandem, w którym jeden z dwóch filarów mówi o „promotion” - po prostu mocno już nie pasuje do profilu działalności firmy. To jasne, że 30 lat temu, kiedy agencja powstawała, słowo „promotion” miało inne konotacje. Zostaliśmy jednak niezmiennie Partnerem, bo to mamy w DNA agencji od 1994 roku – mówi Paweł Trochimiuk, prezes i właściciel agencji. I dodaje: – Przez lata obecności na rynku byliśmy stale nazywani „partnersami”. Dlatego to właśnie nazwa „The Partners” pojawiła się naturalnie w ramach naszych dyskusji o rebrandingu. I taka już została razem z mottem „Power of Communication” - ponieważ uważamy, że to właśnie we właściwej komunikacji tkwi siła dobrego biznesu i relacji międzyludzkich.
The Partners rozpoczęła działalność w 1994 roku pod nazwą Partner of Promotion. Na początku agencja koncentrowała się na relacjach inwestorskich – wprowadzając firmy na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. Pierwszym klientem agencji były Zakłady Metali Lekkich „Kęty”, którą to spółkę Partner of Promotion wprowadzała również na GPW. Aktualnie agencja oferuje kompleksowe usługi we wszystkich obszarach PR, realizując swoje projekty w Polsce oraz na całym świecie. Od 17 lat jest niezmiennie #1 w rankingach przychodów agencji public relations. Agencją od początku jej istnienia kieruje prezes Paweł Trochimiuk, który do dziś zarządza firmą razem z wiceprezes – Anną Hahn-Leśniewską.
Źródło: The Partners