logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion z największym wzrostem wartości wśród firm PR

  PR 12.01.2017, przeczytano 443 razy

Partner of Promotion zajęła 72 miejsce wśród 4152 przedsiębiorstw uwzględnionych w rankingu Gepardy Biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion-z-najwiekszym-wzrostem-wartosci-wsrod-firm-pr,31073,artykul.html

Konkurs organizowany jest przez Instytut Europejskiego Biznesu od 2006 roku i ma na celu wyłonienie najszybciej rozwijających się spółek, których wartość rynkowa wzrosła na przestrzeni 2 lat o więcej niż 110%. Na tym polu Partner of Promotion został niekwestionowanym liderem wśród polskich firm z branży PR. Wartość rynkowa spółki na przestrzeni 2 lat wzrosła aż o 152,4% - z 16 585 000 PLN w marcu 2014 do 41 868 000 PLN w marcu 2016.

Analiza Instytutu Europejskiego Biznesu objęła firmy, które w latach 2013 – 2014 każdego roku przekraczały pół miliona złotych przychodów i notowały więcej niż 10 000 PLN zysku netto przy jednoczesnej dodatniej wartości kapitału. Instytut obliczył wartość rynkową przedsiębiorstw na koniec marca 2014 i koniec marca 2016 przez porównanie ich wyników do wycen spółek akcyjnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz zmiany wartości rynkowej.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764