logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion ze statuetkami Stevie Awards

  PR 16.08.2016, przeczytano 645 razy

Agencja PR Partner of Promotion zdobyła dwie statuetki Stevie Awards 2016 w prestiżowym konkursie International Business Awards. Jury złożone z ponad 200 profesjonalistów z całego świata doceniło projekty „STIHL POZnan Ice Festival” oraz „Pampers & UNICEF One Wish”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion-ze-statuetkami-stevie-awards,29606,artykul.html

Pierwszą kampanią nagrodzoną statuetką Stevie Awards były innowacyjne działania w mediach społecznościowych na rzecz „STIHL POZnan Ice Festival”. Projekt otrzymał brązową statuetkę w kategorii „Social Media Focused - EMEA”. Celem kampanii było informowanie o największym w Europie Festiwalu Rzeźby Lodowej w Poznaniu poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych. Druga brązowa statuetka Stevie Awards została przyznana wyjątkowej kampanii produktowej „Pampers & UNICEF One Wish” w kategorii „Global Issues”. Dzięki akcji uratowano życie milionów dzieci w krajach rozwijających się, którym zagraża śmiertelna choroba – tężec noworodkowy.

The International Business Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się inicjatyw z zakresu biznesu, marketingu i PR. Laureatów konkursu wybiera jury złożone z wybitnych profesjonalistów po wstępnej weryfikacji zgłoszeń dokonanej przez sędziów - ochotników z całego świata. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.stevieawards.com

Źródło: Partner of Promotion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764