Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg nieograniczony na realizację działań public relations i event marketingu w kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny przejazd”. Zamówienie obejmuje m.in. organizację konferencji prasowych i briefingów, testu zderzeniowego, warsztatów na temat bezpieczeństwa, przeprowadzenie akcji influencer marketingu i działań ambientowych.
Celem kampanii „Bezpieczny przejazd” jest minimalizacja liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu na przejazdach kolejowych oraz zwiększanie świadomości społecznej na ten temat. Startująca odsłona kampanii będzie trwała do 12 miesięcy, a jej budżet wynosi 1 476 000 zł. Zadaniem agencji będzie prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych kierowanych do ogółu społeczeństwa z wykorzystaniem tradycyjnych i niestandardowych narzędzi komunikacji: organizacji konferencji i briefingów dla mediów, warsztatów dla instruktorów nauki jazdy, pokazowego crash testu, współpracy z influencerami, działań ambientowych i innych.
Źródło: Partner of Promotion