logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion zrealizuje kampanię dla PKP PLK „Bezpieczny przejazd”

  PR 08.01.2019, przeczytano 296 razy

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg nieograniczony na realizację działań public relations i event marketingu w kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny przejazd”.  Zamówienie obejmuje m.in. organizację konferencji prasowych i briefingów, testu zderzeniowego, warsztatów na temat bezpieczeństwa, przeprowadzenie akcji influencer marketingu i działań ambientowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-of-promotion-zrealizuje-kampanie-dla-pkp-plk-_bezpieczny-przejazd_,380707,artykul.html

Celem kampanii „Bezpieczny przejazd” jest minimalizacja liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu na przejazdach kolejowych oraz zwiększanie świadomości społecznej na ten temat. Startująca odsłona kampanii będzie trwała do 12 miesięcy, a jej budżet wynosi 1 476 000 zł. Zadaniem agencji będzie prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych kierowanych do ogółu społeczeństwa z wykorzystaniem tradycyjnych i niestandardowych narzędzi komunikacji: organizacji konferencji i briefingów dla mediów, warsztatów dla instruktorów nauki jazdy, pokazowego crash testu, współpracy z influencerami, działań ambientowych i innych.

Źródło: Partner of Promotion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764