logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner TV: Sieć reklamowa w serwisach samochodowych

  PR 14.12.2015, przeczytano 993 razy
ilustracjastrzałka

W ekskluzywnych serwisach samochodowych powstała ogólnopolska sieć reklamowa – Partner TV. W chwili obecnej prosperuje w kilkunastu lokalizacjach. W najbliższym czasie planowane jest rozszerzenie jej zasięgu do ponad 100 lokalizacji w całej Polsce. Całkowitą wyłączność w sprzedaży czasu reklamowego posiada Biuro Reklamy BE Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partner-tv%3A-siec-reklamowa-w-serwisach-samochodowych,26845,artykul.html

Salony serwisowe to renomowane miejsca, w których klienci, głównie mężczyźni spędzają około 30 – 45 minut podczas jednorazowej wizyty. To doskonałe miejsce na reklamę dla firm, które kierują swoje przekazy do tej grupy docelowej. Ramówka telewizji Partner TV obejmuje nie tylko spoty reklamowe. Zawiera ona wiadomości oraz porady informacyjne. Przekaz jest targetowany ściśle pod odwiedzających serwisy samochodowe.

Źródło: Blue Eyes Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764