logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partnerstwo dla ekologii – HP i WWF razem dla ochrony lasów

  PR 18.11.2019, przeczytano 885 razy
ilustracjastrzałka

Lasy to nasze wspólne dobro. Są niczym płuca całej planety. Niestety od wielu lat ich powierzchnia nieustannie się zmniejsza. Dlatego tak wiele działań w hamowaniu tego niekorzystnego zjawiska jest w ostatnim czasie podejmowana. Jednym z nich jest zawiązanie partnerstwa firmy HP wraz z organizacją World Wildlife Fund (WWF), którego celem jest wsparcie działań na rzecz przyjaznych dla lasów rozwiązań technologicznych w obszarze druku. Wynikiem tego partnerstwa będzie przekazanie niebagatelnej kwoty 11 mln dolarów przez firmę Hewlett-Packard na WWF! Za taką kwotę da się zrobić naprawdę dużo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partnerstwo-dla-ekologii-%E2%80%93-hp-i-wwf-razem-dla-ochrony-lasow,384761,artykul.html

WWF, to pozarządowa organizacja ekologiczna o międzynarodowym zasięgu, działająca od 1961 roku. Jej misją jest nie tylko powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego, ale także stworzenie takich rozwiązań, które pozwolą ludzkości żyć w harmonii z przyrodą. Kwota, jaka zostanie pozyskana w ramach współpracy partnerskiej, przeznaczona będzie na dwa konkretne cele (projekty). Pierwszym z nich jest odtworzenie części zagrożonego lasu atlantyckiego w Brazylii. Drugim - poprawa zrównoważonego zarządzania państwowymi gospodarstwami rolnymi i plantacjami leśnymi w Chinach. W ramach tego projektu zostanie zapewniona ochrona obszaru o niebagatelnej powierzchni 200 000 akrów.

Wspomniane projekty mają także dodatkowy cel. Jest nim pobudzenie działań oraz zainspirowanie innych w celu poprawy kondycji ubożejących ekosystemów leśnych. Takie podejście ma się przyczynić do zachowania ich dla przyszłych pokoleń, w możliwe największym stopniu.

Skala przedsięwzięcia jest ogromna, jednak HP nie poprzestaje na tym. HP wesprze WWF także pomocą przy opracowywaniu kolejnych celów, bazujących na najnowszych badaniach naukowych. Dzięki tym działaniom możliwe będzie określenie jak duża powinna być powierzchnia leśna, aby móc skutecznie chronić ich ekosystemy z korzyścią dla ludzi, zwierząt i roślin.

Kooperacja WWF wpisuje się w ogólny ambitny cel firmy HP, jakim jest ciągłe doskonalenie działań pozwalających na odpowiedzialne pozyskiwanie surowców. Firma HP chce do roku 2020 wyeliminować wpływ produkcji papieru sygnowanego logiem HP oraz opakowań na wylesianie lasów. Na chwile obecną postawiony cel w obszarze produkcji papieru został osiągnięty. Wkrótce zostanie osiągnięty także cel w odniesieniu do opakowań.

Na koniec warto wspomnieć także o innych inicjatywach proekologicznych, jakim firma HP patronuje a są one realizowane przez jej Partnerów i Dystrybutorów. Jedną z nich jest projekt Ekologiczna Drukarnia, który realizowany jest przez firmę Integart pod hasłem „Drukuj bez odciskania piętna na środowisku naturalnym”. Jego celem jest promocja oraz wsparcie firm opierających swoją działalność o ekologiczne podejście do druku i takich, które są w stanie zaoferować swoim klientom w pełni ekologiczne produkty.

Firmy zainteresowane uzyskaniem certyfikatu Ekologiczna Drukarnia mogą zgłaszać się do programu poprzez stronę www.ekologicznadrukarnia.pl/certyfikacja.

Źródło: Integart Sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764