logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partnerstwo dla ekologii – HP i WWF razem dla ochrony lasów

  PR 18.11.2019, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

Lasy to nasze wspólne dobro. Są niczym płuca całej planety. Niestety od wielu lat ich powierzchnia nieustannie się zmniejsza. Dlatego tak wiele działań w hamowaniu tego niekorzystnego zjawiska jest w ostatnim czasie podejmowana. Jednym z nich jest zawiązanie partnerstwa firmy HP wraz z organizacją World Wildlife Fund (WWF), którego celem jest wsparcie działań na rzecz przyjaznych dla lasów rozwiązań technologicznych w obszarze druku. Wynikiem tego partnerstwa będzie przekazanie niebagatelnej kwoty 11 mln dolarów przez firmę Hewlett-Packard na WWF! Za taką kwotę da się zrobić naprawdę dużo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partnerstwo-dla-ekologii-%E2%80%93-hp-i-wwf-razem-dla-ochrony-lasow,384761,artykul.html

WWF, to pozarządowa organizacja ekologiczna o międzynarodowym zasięgu, działająca od 1961 roku. Jej misją jest nie tylko powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego, ale także stworzenie takich rozwiązań, które pozwolą ludzkości żyć w harmonii z przyrodą. Kwota, jaka zostanie pozyskana w ramach współpracy partnerskiej, przeznaczona będzie na dwa konkretne cele (projekty). Pierwszym z nich jest odtworzenie części zagrożonego lasu atlantyckiego w Brazylii. Drugim - poprawa zrównoważonego zarządzania państwowymi gospodarstwami rolnymi i plantacjami leśnymi w Chinach. W ramach tego projektu zostanie zapewniona ochrona obszaru o niebagatelnej powierzchni 200 000 akrów.

Wspomniane projekty mają także dodatkowy cel. Jest nim pobudzenie działań oraz zainspirowanie innych w celu poprawy kondycji ubożejących ekosystemów leśnych. Takie podejście ma się przyczynić do zachowania ich dla przyszłych pokoleń, w możliwe największym stopniu.

Skala przedsięwzięcia jest ogromna, jednak HP nie poprzestaje na tym. HP wesprze WWF także pomocą przy opracowywaniu kolejnych celów, bazujących na najnowszych badaniach naukowych. Dzięki tym działaniom możliwe będzie określenie jak duża powinna być powierzchnia leśna, aby móc skutecznie chronić ich ekosystemy z korzyścią dla ludzi, zwierząt i roślin.

Kooperacja WWF wpisuje się w ogólny ambitny cel firmy HP, jakim jest ciągłe doskonalenie działań pozwalających na odpowiedzialne pozyskiwanie surowców. Firma HP chce do roku 2020 wyeliminować wpływ produkcji papieru sygnowanego logiem HP oraz opakowań na wylesianie lasów. Na chwile obecną postawiony cel w obszarze produkcji papieru został osiągnięty. Wkrótce zostanie osiągnięty także cel w odniesieniu do opakowań.

Na koniec warto wspomnieć także o innych inicjatywach proekologicznych, jakim firma HP patronuje a są one realizowane przez jej Partnerów i Dystrybutorów. Jedną z nich jest projekt Ekologiczna Drukarnia, który realizowany jest przez firmę Integart pod hasłem „Drukuj bez odciskania piętna na środowisku naturalnym”. Jego celem jest promocja oraz wsparcie firm opierających swoją działalność o ekologiczne podejście do druku i takich, które są w stanie zaoferować swoim klientom w pełni ekologiczne produkty.

Firmy zainteresowane uzyskaniem certyfikatu Ekologiczna Drukarnia mogą zgłaszać się do programu poprzez stronę www.ekologicznadrukarnia.pl/certyfikacja.

Źródło: Integart Sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED
Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście,...
Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji
5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764