logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partnerstwo dla ekologii – HP i WWF razem dla ochrony lasów

  PR 18.11.2019, przeczytano 175 razy
ilustracjastrzałka

Lasy to nasze wspólne dobro. Są niczym płuca całej planety. Niestety od wielu lat ich powierzchnia nieustannie się zmniejsza. Dlatego tak wiele działań w hamowaniu tego niekorzystnego zjawiska jest w ostatnim czasie podejmowana. Jednym z nich jest zawiązanie partnerstwa firmy HP wraz z organizacją World Wildlife Fund (WWF), którego celem jest wsparcie działań na rzecz przyjaznych dla lasów rozwiązań technologicznych w obszarze druku. Wynikiem tego partnerstwa będzie przekazanie niebagatelnej kwoty 11 mln dolarów przez firmę Hewlett-Packard na WWF! Za taką kwotę da się zrobić naprawdę dużo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partnerstwo-dla-ekologii-%E2%80%93-hp-i-wwf-razem-dla-ochrony-lasow,384761,artykul.html

WWF, to pozarządowa organizacja ekologiczna o międzynarodowym zasięgu, działająca od 1961 roku. Jej misją jest nie tylko powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego, ale także stworzenie takich rozwiązań, które pozwolą ludzkości żyć w harmonii z przyrodą. Kwota, jaka zostanie pozyskana w ramach współpracy partnerskiej, przeznaczona będzie na dwa konkretne cele (projekty). Pierwszym z nich jest odtworzenie części zagrożonego lasu atlantyckiego w Brazylii. Drugim - poprawa zrównoważonego zarządzania państwowymi gospodarstwami rolnymi i plantacjami leśnymi w Chinach. W ramach tego projektu zostanie zapewniona ochrona obszaru o niebagatelnej powierzchni 200 000 akrów.

Wspomniane projekty mają także dodatkowy cel. Jest nim pobudzenie działań oraz zainspirowanie innych w celu poprawy kondycji ubożejących ekosystemów leśnych. Takie podejście ma się przyczynić do zachowania ich dla przyszłych pokoleń, w możliwe największym stopniu.

Skala przedsięwzięcia jest ogromna, jednak HP nie poprzestaje na tym. HP wesprze WWF także pomocą przy opracowywaniu kolejnych celów, bazujących na najnowszych badaniach naukowych. Dzięki tym działaniom możliwe będzie określenie jak duża powinna być powierzchnia leśna, aby móc skutecznie chronić ich ekosystemy z korzyścią dla ludzi, zwierząt i roślin.

Kooperacja WWF wpisuje się w ogólny ambitny cel firmy HP, jakim jest ciągłe doskonalenie działań pozwalających na odpowiedzialne pozyskiwanie surowców. Firma HP chce do roku 2020 wyeliminować wpływ produkcji papieru sygnowanego logiem HP oraz opakowań na wylesianie lasów. Na chwile obecną postawiony cel w obszarze produkcji papieru został osiągnięty. Wkrótce zostanie osiągnięty także cel w odniesieniu do opakowań.

Na koniec warto wspomnieć także o innych inicjatywach proekologicznych, jakim firma HP patronuje a są one realizowane przez jej Partnerów i Dystrybutorów. Jedną z nich jest projekt Ekologiczna Drukarnia, który realizowany jest przez firmę Integart pod hasłem „Drukuj bez odciskania piętna na środowisku naturalnym”. Jego celem jest promocja oraz wsparcie firm opierających swoją działalność o ekologiczne podejście do druku i takich, które są w stanie zaoferować swoim klientom w pełni ekologiczne produkty.

Firmy zainteresowane uzyskaniem certyfikatu Ekologiczna Drukarnia mogą zgłaszać się do programu poprzez stronę www.ekologicznadrukarnia.pl/certyfikacja.

Źródło: Integart Sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

See&Say - zgłoszenia do 18 grudnia
Do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.
Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji
W dniach 14 i 15 grudnia odbędą się najbardziej kulturalne targi na Dolnym Śląsku – Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji. Wydarzenie skierowane jest do fanów i koneserów sztuki współczesnej, którzy doceniają kunszt artystów obecnego pokolenia. Strefa Targów Plakatów i Ilustracji będzie jedną z atrakcji Festiwalu Świadomych Zakupów, w którym udział weźmie 150...
Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764