logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partnerstwo Peroni Libera i Aston Martin

  PR 26.02.2021, przeczytano 632 razy
ilustracjastrzałka

Peroni Libera 0.0%, włoska marka piwa bezalkoholowego super premium od Peroni Nastro Azzurro podpisała wieloletnią umowę partnerską z zespołem Aston Martin Cognizant Formula One Team.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partnerstwo-peroni-libera-i-aston-martin,390378,artykul.html

To nowe partnerstwo jest początkiem globalnego debiutu Peroni Libera 0.0% jako stylowej i aspiracyjnej marki piwa bezalkoholowego i zbiega się w czasie z przygotowaniami zespołu Aston Martin Cognizant Formula One do wyczekiwanego od 61 lat powrotu do świata Formuły 1.

Peroni Libera 0.0% będzie centralnym punktem partnerstwa prezentującym ten bezalkoholowy produkt pełnej pasji globalnej publiczności. Piwo Peroni Libera 0.0% będzie serwowane na prestiżowych imprezach w ramach globalnego kalendarza Formuły 1, w tym na każdym wyścigu Grand Prix w samochodzie kempingowym zespołu Aston Martin Cognizant Formula One oraz podczas stylowych imprez w centrum miast.

Partnerstwo to odgrywa kluczową rolę w realizacji ambicji spółki macierzystej Peroni - Asahi Europe & International, która dąży do osiągnięcia 20% udziału produktów bezalkoholowych w jej portfolio do 2030 r.

Logo Peroni Libera 0.0% z dumą zajmie miejsce na karoserii bolidu Aston Martin Cognizant Formula One Team w 2021 oraz na strojach zespołu w całym sezonie, które zostaną zaprezentowane światu w środę 3 marca br.. Partnerstwo to doskonale wpisuje się w ambicję AEI związaną z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu i wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na napoje bezalkoholowe. Peroni Libera 0.0% zachęca konsumentów do korzystania z każdej chwili życia - bezpiecznie i w dobrym stylu - jednocześnie zachęcając do picia mniej, ale lepiej.

Marka połączy także siły z zespołem Aston Martin Cognizant Formula One przy realizacji sezonowej kampanii contentowej, łączącej zespół i sport, angażującej fanów Formuły 1 i  publicznośćprzybliżając im najbardziej inspirujące momenty ze świata Formuły 1.

Lawrence Stroll, prezes Aston Martin Cognizant Formula One Team:

- Z radością witamy Peroni Libera 0.0% w rodzinie Aston Martin Cognizant Formula One i cieszymy się, że dwie tak wspaniałe marki wchodzą w partnerstwo na samym początku historycznego powrotu zespołu Aston Martin do globalnych wyścigów na najwyższym poziomie po 61 latach nieobecności. To partnerstwo doda zespołowi skrzydeł przed startem nowego sezonu i jest okazją do połączenia sił dwóch kultowych marek w niezwykłej przygodzie w świecie Formuły 1. Nie możemy się doczekać włączenia Peroni Libera 0.0% do naszego zespołu i realizacji ambicji marki w obszarze globalnego rozwoju za sprawą platformy Formuły 1.

Richard Ingram, dyrektor ds. globalnych marek w Asahi Europe & International:

- To przełomowy moment dla Peroni Libera 0.0% i okazja do przybliżenia konsumentom naszej marki piwa bezalkoholowego za sprawą platformy Formuły 1. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły z zespołem Aston Martin Cognizant Formula One, tworzymy sojusz dwóch kultowych marek z fantastycznymi synergiami w zakresie stylu, dziedzictwa i pasji. Zdrowie i dobre samopoczucie pozostają motorem napędowym innowacji w kategorii piwnej, a to partnerstwo podniesie świadomość marki Peroni Libera 0.0%, sprawiając, że będzie ona pierwszym wyborem ludzi poszukujących bezalkoholowej opcji w ramach zbalansowanego stylu życia. Z niecierpliwością czekamy na okazję do opowiedzenia światu tej historii podczas tegorocznego sezonu Formuły 1 i w kolejnych latach.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764