logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partnerzy handlowi Sun Chemical spotkali się na Dniu Dystrybutora 2017

  PR 22.09.2017, przeczytano 852 razy
ilustracjastrzałka
Katarzyna Łakomiec - kierownik techniczny w polskim oddziale Sun Chemical podczas prezentacji dla dystrybutorów

14 września br. w Warszawie odbył się po raz kolejny Dzień Dystrybutora, zorganizowany z myślą o swoich autoryzowanych partnerach handlowych przez polski oddział Sun Chemical. Wzięło w nim udział kilkadziesiąt osób, w tym przedstawiciele przedsiębiorstw będących dystrybutorami produktów tej firmy, jej pracownicy oraz reprezentanci mediów branżowych. Spotkanie składało się z dwóch części. W pierwszej uczestnicy wzięli udział w wyścigach kartingowych na praskim torze F1 Karting. Druga, wieczorna odbyła się w hotelu Holiday Inn w podwarszawskim Józefowie – złożyły się na nią prezentacja dedykowana lakierom UV i problematyce z nimi związanej oraz spotkanie integracyjne w tzw. „domku golfowym”. Lokalizacją nawiązywało zatem do ubiegłorocznej atrakcji Dnia Dystrybutora – Akademii Golfa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partnerzy-handlowi-sun-chemical-spotkali-sie-na-dniu-dystrybutora-2017,33813,artykul.html

Spotkania polskiego oddziału firmy Sun Chemical ze swoimi dystrybutorami z całego kraju stały się już doroczną tradycją. W tym roku do Warszawy przybyli przedstawiciele 14 przedsiębiorstw, które w swojej ofercie posiadają produkty tego producenta, m.in. farby, atramenty, powłoki czy lakiery znajdujące zastosowanie w różnych technikach drukowania i uszlachetniania.

Jak podkreśla Piotr Góral, kierujący polskim oddziałem Sun Chemical, stanowią one znakomitą okazję do wzajemnego poznania się przez osoby reprezentujące poszczególne firmy, wymiany opinii i doświadczeń, a także do bezpośrednich rozmów z przedstawicielami producenta: - Było to już nasze kolejne spotkanie zorganizowane w formule Dnia Dystrybutora. Staramy się, aby każde z nich było inne, atrakcyjne dla uczestników, by czuli się na nim dobrze i by w nieco mniej formalnej atmosferze mogli podyskutować na różne tematy zarówno we własnym gronie, jak też z obecnymi na nich pracownikami polskiego oddziału Sun Chemical. Dla nas to również znakomita okazja, by wysłuchać ich potrzeb, sugestii, pomysłów na usprawnienie naszej współpracy oraz udoskonalenie obsługi naszych docelowych klientów – drukarń działających w różnych segmentach rynkowych.

Uczestnicy tegorocznego Dnia Dystrybutora zebrali się przed południem 14 września na torze kartingowym F1 Karting przy ul. Jagiellońskiej w Warszawie. Tu, po krótkim powitaniu ze strony Sławomira Gulczyńskiego – dyrektora biznesowego ds. farb offsetowych, miały miejsce dwuetapowe zawody na gokartach, przeprowadzone w formule Grand Prix. Po emocjonujących wyścigach nagrodzono osoby, które uplasowały się na podium. Zwycięzcą zawodów został Łukasz Kulesza z firmy ServiceCall (oddział Reklawiz), drugie miejsce zajął Arkadiusz Tucznio z firmy Multigraf, zaś trzecie – Grzegorz Frączkiewicz reprezentujący firmę CMYK Artykuły Poligraficzne.

Po zakończeniu zawodów uczestnicy Dnia Dystrybutora przenieśli się do hotelu Holiday Inn w podwarszawskim Józefowie. Tu, po krótkiej przerwie na atrakcje oferowane przez hotel (basen, sauny, jacuzzi czy siłownię), spotkali się ponownie na prezentacji poprowadzonej przez Katarzynę Łakomiec – kierownika technicznego w polskim oddziale Sun Chemical, zatytułowanej „Lakiery UV – diabeł tkwi w szczegółach”.

Na wstępie prelegentka przedstawiła różnice między lakierami wodnymi i UV, podkreślając zalety tych drugich: natychmiastową polimeryzację pod wpływem promieniowania UV, gwarancję uzyskania wysokiego połysku, a także wysoką odporność mechaniczną i chemiczną. Następnie omówiła proces utwardzania UV (polimeryzacji) i przeanalizowała kwestię zależności efektów końcowych procesu uszlachetniania od lakieru; tu wzięła pod uwagę trzy czynniki nań wpływające: system UV (moc, rodzaj lampy i stan), maszynę (jej budowę, prędkość, zadrukowywane podłoże) oraz sam lakier (jego reaktywność, lepkość i właściwości). Szczegółowo omówione zostało działanie lamp UV, które – podkreślała Katarzyna Łakomiec – emitują tylko 30% promieniowania UV. Scharakteryzowała też proces ich starzenia się.

Kolejna część prezentacji była poświęcona kwestii kontroli całego systemu. Tu zwrócono uwagę na takie elementy jak testy emitowanej energii oraz regularne testy utrwalania lakieru UV.  Te drugie zostały szczegółowo omówione z uwagi na różne ich rodzaje, uwzględniające utwardzanie całej warstwy lakieru oraz utwardzanie powierzchniowe.

Katarzyna Łakomiec wymieniła najważniejsze argumenty przemawiające za regularną kontrolą procesu utrwalania lakieru: - Jedynie utrwalenie w 100% gwarantuje pozostanie lakieru na powierzchni, dzięki czemu w mniejszym stopniu wnika on w podłoże – mówiła. – Tylko w przypadku 100% utrwalenia uzyskuje się stały efekt w czasie (połysk „nie siada”), a uszlachetniony materiał posiada odpowiednią odporność mechaniczną, dzięki czemu lakier się nie rysuje. Dodatkowy argument to bezpieczeństwo dla lakierów o niskim poziomie migracji – wszystkie fotoinicjatory są związane, a wynik testów migracyjnych jest pozytywny. Wreszcie – tylko utrwalenie w 100% zapewnia właściwy poślizg.

Kolejna część prezentacji została poświęcona kwestiom związanym z aniloksem – jego przenoszeniu, grawerunkowi, zabrudzeniom, kontroli stanu oraz czyszczeniu. Następnie prelegentka omówiła temat lepkości lakierów i jej pomiaru, procedurę wymiany lakierów, czas rozpływu, transfer; zaprezentowała również różne dodatki do lakierów UV. Na zakończenie Katarzyna Łakomiec przedstawiła najczęstsze przyczyny problemów z lakierami, z jakimi spotkała się podczas swojej wieloletniej pracy w branży poligraficznej, oraz sposoby ich rozwiązania.

Ostatnim akcentem Dnia Dystrybutora 2017 była wspólna kolacja w „domku klubowym”, wchodzącym w skład tutejszego kompleksu golfowego. Stała się ona jednocześnie  okazją do przypomnienia ubiegłorocznej atrakcji spotkania – Akademii Golfa. Tym razem jego uczestnicy mieli bowiem możliwość skorzystania ze strzelnicy golfowej (driving range), wyposażonej w osiemnaście stanowisk. Chętnych nie zabrakło, a wspólne dyskusje trwały do późnych godzin nocnych.

- Bardzo dziękujemy naszym partnerom handlowym, którzy znaleźli czas, by przybyć na tegoroczny Dzień Dystrybutora. Mamy nadzieję, że jego formuła przypadła im do gustu, stanowiąc okazję nie tylko do rozmów biznesowych, ale też towarzyskich. Naszych klientów zapraszamy do kontaktu zarówno z nami, jak też z naszymi autoryzowanymi partnerami. W tym roku nie zabraknie też okazji do spotkań podczas wydarzeń targowych, m.in. zbliżających się targów Labelexpo Europe w Brukseli, na których będziemy obecni z własnym stoiskiem – podsumowuje Piotr Góral.

Źródło: Sun Chemical

www.sunchemical.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764