logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partnerzy sprzedaży pośredniej korzystają z usług w chmurze

  PR 30.05.2019, przeczytano 261 razy

Przez ostanich kilka lat technologia chmury dynamicznie rozwinęła się, a usługi w tym zakresie stają się coraz ważniejsze dla partnerów sprzedaży pośredniej i ich klientów. IDC szacuje, że do 2020 roku wydatki związane z wdrożeniem rozwiązań w chmurze stanowić będą nawet 60-70% budżetu przeznaczonego przez firmy na oprogramowanie. Model usług IT w chmurze zyskuje na popularności, ponieważ klienci poszukują możliwości ułatwiających zarządzaniem drukiem. Oferując bezpieczne i niezawodne usługi druku zarządzane w chmurze z dowolnego miejsca na świecie, partnerzy sprzedaży pośredniej mogą poprawić jakość usług i zwiększać zyski swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/partnerzy-sprzedazy-posredniej-korzystaja-z-uslug-w-chmurze,382680,artykul.html

Wyzwania związane z kosztami druku w małych i średnich firmach mogą być znaczne. Na ich wzrost wpływa zróżnicowanie środowiska IT, indywidualne potrzeby klientów, rozproszone lokalizacje, konieczność wizyt u klienta nawet, jeśli drukarka wymaga najprostszej obsługi, jak uaktualnienie oprogramowania lub konfiguracja urządzenia. Nowe formy zdalnego zarządzania środowiskiem druku pozwalają zmniejszyć liczbę wezwań serwisowych i zminimalizowałaby przestoje u klientów związane z brakiem możliwości korzystania z urządzeń drukujących.

Zarządzanie w chmurze upraszcza regularną konserwację urządzeń, zmniejsza koszty operacyjne i zwiększa wydajność. Przeglądanie oraz konfigurowanie urządzeń i aplikacji, uaktualnianie oprogramowania, czy też instalacja łatek bezpieczeństwa można obecnie przeprowadzać zdalnie. To z kolei przekłada się na sprawniejsze zarządzanie flotami drukarek, a w efekcie większe zadowolenie klientów. Jeżeli chodzi o czasochłonne prace administracyjne, to usługi w chmurze umożliwiają zdalny dostęp do dzienników urządzeń oraz automatyczne uzyskiwanie odczytów z czujników i drukarek.

Lexmark Cloud Fleet Management to wielopoziomowa platforma, która dzięki autonomicznym usługom wsparcia dostępnym wcześniej wyłącznie dla największych firm, daje partnerom sprzedaży pośredniej możliwość optymalizacji prac dla wszystkich klientów. Chmura zapewnia skalowalność, dlatego korzystając z tego rozwiązania partnerzy sprzedaży pośredniej mogą wspierać rozwój biznesu swoich klientów zarówno pod względem wolumenu jak i w ujęciu geograficznym.

Zarządzanie systemami druku poprzez usługi w chmurze to korzystna propozycja dla firm poszukujących nowych dróg rozwoju w stale zmieniającymi się środowisku biznesowym. Nowa oferta Lexmark Cloud Services cieszy się już uznaniem w branży i została określona przez analityków KeyPoint Intelligence - Buyers Lab mianem „wybitnego rozwiązania do zarządzania środowiskiem druku

Źródło: Lexmark


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: olakowalska

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764