logo
O NAS
Polska reklama i poligrafiaO NAS

Partnerzy Signs.pl

Joomp.pl
logo Joomp.pl to zaawansowana platforma online, która łączy polskich dostawców rozwiązań i artykułów promocyjnych z agencjami reklamowymi. Szybki i intuicyjny serwis umożliwia sprawne wyszukiwanie produktów i usług oraz ułatwia nawiązywanie kontaktów biznesowych. To także nieocenione źródło inspiracji branżowych, z którego warto korzystać na co dzień.
Gifts Journal
logo Magazyn Gifts Journal to jedyny na polskim rynku magazyn poświęcony wyłącznie upominkom reklamowym. Redakcja uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach branżowych w kraju i za granicą, już od 2000 roku.
Branding Monitor
logo Serwis autorstwa Krzysztofa Karasia, w którym dokonuje on analiz różnych działań związanych z grafiką i brandingiem oraz ich wpływem na postrzeganie marek. Branding Monitor jest organizatorem konkursu RE:PL – Polski Rebranding Roku, będącego ogólnopolskim plebiscytem na najlepszą zmianę marki. W konkursie biorą udział polskie marki i projektanci, którzy w danym roku przeprowadzili kompleksowe przeprojektowanie i zmianę tożsamości wizualnej. Celem plebiscytu jest promocja dobrych praktyk z zakresu brandingu i projektowania systemów wizualnych oraz docenianie zmian wizerunkowych, odznaczających się wysoką jakością wykonania.
PAI PrintinPoland.com
logo Poligraficzna Agencja Informacyjna: Działania obejmują m.in. tworzenie materiałów informacyjnych i prasowych dla firm z rynku poligraficznego i branż pokrewnych, opracowywanie oryginalnych tekstów, tłumaczenie materiałów informacyjnych, przygotowywanie reportaży, wywiadów itd. Agencja prowadzi dystrybucję i monitoring opracowywanych przez PAI materiałów, doradztwo medialne, a także organizację i wspieranie wydarzeń branżowych.
Reklama.pl
logo Platforma komunikacyjna B2B z branży marketingu i reklamy: Reklama.pl to miejsce spotkań ludzi z branży reklamy i marketingu. Można tu znaleźć zlecenia z branży, wizytówki firm zajmujących się szeroko pojętym marketingiem, ciekawe projekty i realizacje, artykuły, ogłoszenia, informacje o targach czy szkoleniach.
SAIP PW
logo Stowarzyszenie Absolwentów Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej: Instytut Poligrafii na Politechnice Warszawskiej istnieje od 1968 roku. Do dnia dzisiejszego studia w Instytucie ukończyło - w trybie dziennym, zaocznym, wieczorowym bądź podyplomowym - blisko 2000 osób. Statutowym celem Stowarzyszenia jest integracja środowiska absolwentów, służenie pomocą w rozwiązywaniu istotnych problemów merytorycznych z zakresu wiedzy poligraficznej, ekonomiii przepisów prawa dotyczących tej branży, nawiązanie i utrzymywanie współpracy z podobnymi organizacjami krajowymi i zagranicznymi, wspomaganie szkolnictwa branżowego.
STGU
logo Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej: STGU powstało w 2004 roku z inicjatywy grupy warszawskich projektantów. Od początku swojego istnienia, ideą STGU jest obrona niezależności twórczej projektantów, prawideł i reguł rzetelnego, profesjonalnego designu oraz prestiżu zawodu grafika. STGU szerzy świadomość „dobrego projektowania” i potrzebę inwestycji w profesjonalny design jako praktyczne narzędzie zarządzania marką i strategią firmy. Pragnie przyczynić się do powstania aktywnego środowiska, które stworzy wspólną płaszczyznę do wymiany myśli i doświadczeń, reprezentowania poglądów i koncepcji związanych z designem. Środowiska, które umożliwi integrację grafików, krytyków i historyków zajmujących się zawodowo grafiką projektową oraz stworzy sprzyjające warunki do nauki i zawodowego rozwoju. Stowarzyszenie organizuje wystawy, konferencje, konkursy, warsztaty, udostępnia informacje o wydarzeniach.
Warszawska Szkoła Reklamy
logo Pierwsza komercyjna szkoła reklamy w Polsce z uprawnieniami szkoły publicznej: WSR jest – w najlepszym tego słowa znaczeniu – szkołą zawodową. Przygotowuje absolwentów do pracy w branży reklamowej i służących komunikacji branżach pokrewnych: grafice, fotografii, filmie, PR, marketingu. Rozważania teoretyczne, badania i konferencje naukowe stanowią margines działalności. Szkoła stawia na rozwój praktycznych umiejętności wychowanków będących odpowiedzią na rzeczywiste zapotrzebowanie rynku pracy.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764