logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Paryska elegancja: Francuskie pomysły na ekspozytor, display i POS

  PR 03.12.2017, przeczytano 1426 razy
ilustracja

Tym razem zafundujemu Państwu wycieczkę do kolejnego ciekawego miasta. Będzie to podróż nie byle jaka, bo prosto do francuskiej stolicy mody i designu, czyli Paryża. Nawet w pewnym stopniu zajmiemy się modą. Zbadamy, jakiej modzie podlegają materiały POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paryska-elegancja%3A-francuskie-pomysly-na-ekspozytor%2C-display-i-pos,34693,artykul.html

Displaye, które wam zaprezentujemy będą wyłącznie z najwyższej półki – zostały one nagrodzone we francuskiej edycji plebiscytu POPAI. W podróż tym razem wyruszymy wirtualnie.

Krowi minimalizm

Kategoria: Produkty spożywcze – ekspozytor tymczasowy
Agencja marketingowa: Grupo Miralles
Klient: Mondelez International


Rozmiar i forma – właśnie te dwa elementy najbardziej przyciągają uwagę, jeśli chodzi o display prezentujący produkty firmy Milka. Ta prawie naturalnej wielkości fioletowa krowa to atrakcyjny i efektywny ekspozytor, ponieważ budzi uśmiech na twarzy klienta, a – jak wiadomo – uśmiech to już połowa sukcesu. Jednocześnie POS sprawia wrażenie dość minimalistycznego, jest wykonany z tektury, a jedynym „zdobieniem” jest napis.

Gdy potrzebna ochłoda

Kategoria: Napoje – ekspozytor stały
Agencja marketingowa: MEDIA6 Design
Klient: Moët & Chandon


ilustracjastrzałka

Summer Escape Trunk to właściwie przenośny mini-bar z szufladą pełną lodu. Zawiera dwie ruchome półki na szklanki oraz miejsce na 20 butelek szampana Ice Imperial firmy Moët & Chandon. Urządzenie pełni oczywiście rolę ekspozytora, a jego luksusowy styl i wykończenie idealnie komponują się z ekskluzywnym alkoholem. Wnętrze displaya POS wykonane jest z białej plexi, a całość wzbogacono o mosiężne dodatki.

Puszka handmade w mega bramie

Kategoria: Wydarzenia – hiper- i supermarkety
Agencja marketingowa: Publicis Shopper
Klient: Coca-Cola


ilustracjastrzałka

Personalizowane butelki czy puszki Coca-Coli z imionami są już znane na całym świecie. Do tej pory jednak firma oferowała etykiety tylko z określoną ich liczbą. Tym razem koncern poszedł o krok dalej – w ramach akcji promocyjnej w kilku sklepach wielkopowierzchniowych ustawiono platformę „Share a Coke”. W środku znajdował się specjalny automat, dzięki któremu można było zaprojektować napis na swoją własną puszkę. Po chwili klient otrzymywał stworzone przez siebie dzieło. Wydzielone miejsce w sklepie i akcję promocyjną uatrakcyjniały personalizowane bramy reklamowe z różnymi imionami. Jak widać, ekspozytory reklamowe i POS-y mogą przyjmować najróżniejsze rozmiary, kształty i funkcje.

Zapach ekskluzywny

Kategoria: Display na perfumy
Agencja marketingowa: Parfums Christian Dior
Klient: Parfums Christian Dior


ilustracjastrzałka

Ekspozytor reklamowy na perfumy Christiana Diora to właściwie swego rodzaju podium. Swoim ekskluzywnym charakterem display podkreśla luksusowość marki. POS wykonano po części z tworzywa sztucznego PET, po części z drewna – widać więc niestandardowy dobór materiałów, jak na ekspozytor. Jednocześnie biel zdecydowanie przeważająca w kolorystyce nadaje konstrukcji zarówno klasyczny, jak i wyjątkowy wyraz.

Siedząca uroda

Kategoria: Uroda
Agencja marketingowa: Carita
Klient: Carita


ilustracjastrzałka

Display przypominający krzesło swoje przeznaczenie odnalazł w salonach fryzjerskich Carita. Kreacja ta jest bardzo spójna z ich charakterem oraz kosmetykami, które pochodzą „z wyższej półki”. Na powierzchni do siedzenia można umieścić różnej wielkości produkty. Ekspozytor może również służyć jako display na perfumy lub kosmetyki do makijażu, szczególnie, jeśli w danej drogerii również swoje usługi świadczą makijażystki.

W taki dość ekstrawagancki i luksusowy sposób minął nam dzień w paryskich sklepach. Wkrótce na pewno znów was gdzieś zabierzemy. Śledźcie nas!

Michał Fijałkowski

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biurowce rosną jak grzyby po deszczu. Zwykle zaskakują rozwiązaniami architektonicznymi, doskonale wkomponowują się w krajobraz. Są przemyślane prawie w każdym calu by najemcom pracowało się przyjemnie. Dlaczego prawie? Bo prawie nigdy architekci projektując biurowce nie planują powierzchni i rozwiązań na ekspozycję logotypów firm wynajmujących biura.
Zarządzanie Customer Experience za pomocą Digital Signage
Najnowsze badanie "Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta" opracowane przez Futurum Research na zlecenie SAS zauważa, że głównym motorem działania w tworzeniu nowych pozytywnych doświadczeń klienta będzie technologia. Jedną z takich technologii jest Digital Signage – innowacyjne, interaktywne ekrany nie tylko przyciągają...
Na początku lutego tego roku zapadł wyrok skazujący dla członka zarządu narciarsko-hotelarskiej spółki "Bania" z Białki Tatrzańskiej. Sprawa dotyczyła tragedii, która wydarzyła się w marcu 2018 roku – witacz, który przewrócił się pod wpływem silnego wiatru, przygniótł babcię oraz wnuczka. Oboje zginęli. Na producentów...
Zgodnie z danymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w 2017 roku w Polsce zarejestrowane były 2 miliony małych i średnich przedsiębiorstw, które zatrudniały w sumie 10 milionów pracowników i generowały około 1.4 bilionów złotych przychodu. Jednak nawet tak duże  liczby nie pokazują w pełni, jaką wartość mniejsze przedsiębiorstwa wnoszą...
Kobiety Bauhausu. Szukamy studentów płci żeńskiej – byle nie zbyt wielu!
Na temat kobiet w Bauhausie krąży wiele mitów. Theresia Enzensberger rozprawia się z jednym z nich – w kwestii równouprawnienia uczelni przyświecały wprawdzie postępowe hasła, lecz w tym geście inkluzji zabrakło jej niestety konsekwencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764