logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Paryska elegancja: Francuskie pomysły na ekspozytor, display i POS

  PR 03.12.2017, przeczytano 4001 razy
ilustracja

Tym razem zafundujemu Państwu wycieczkę do kolejnego ciekawego miasta. Będzie to podróż nie byle jaka, bo prosto do francuskiej stolicy mody i designu, czyli Paryża. Nawet w pewnym stopniu zajmiemy się modą. Zbadamy, jakiej modzie podlegają materiały POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paryska-elegancja%3A-francuskie-pomysly-na-ekspozytor%2C-display-i-pos,34693,artykul.html

Displaye, które wam zaprezentujemy będą wyłącznie z najwyższej półki – zostały one nagrodzone we francuskiej edycji plebiscytu POPAI. W podróż tym razem wyruszymy wirtualnie.

Krowi minimalizm

Kategoria: Produkty spożywcze – ekspozytor tymczasowy
Agencja marketingowa: Grupo Miralles
Klient: Mondelez International


Rozmiar i forma – właśnie te dwa elementy najbardziej przyciągają uwagę, jeśli chodzi o display prezentujący produkty firmy Milka. Ta prawie naturalnej wielkości fioletowa krowa to atrakcyjny i efektywny ekspozytor, ponieważ budzi uśmiech na twarzy klienta, a – jak wiadomo – uśmiech to już połowa sukcesu. Jednocześnie POS sprawia wrażenie dość minimalistycznego, jest wykonany z tektury, a jedynym „zdobieniem” jest napis.

Gdy potrzebna ochłoda

Kategoria: Napoje – ekspozytor stały
Agencja marketingowa: MEDIA6 Design
Klient: Moët & Chandon


ilustracjastrzałka

Summer Escape Trunk to właściwie przenośny mini-bar z szufladą pełną lodu. Zawiera dwie ruchome półki na szklanki oraz miejsce na 20 butelek szampana Ice Imperial firmy Moët & Chandon. Urządzenie pełni oczywiście rolę ekspozytora, a jego luksusowy styl i wykończenie idealnie komponują się z ekskluzywnym alkoholem. Wnętrze displaya POS wykonane jest z białej plexi, a całość wzbogacono o mosiężne dodatki.

Puszka handmade w mega bramie

Kategoria: Wydarzenia – hiper- i supermarkety
Agencja marketingowa: Publicis Shopper
Klient: Coca-Cola


ilustracjastrzałka

Personalizowane butelki czy puszki Coca-Coli z imionami są już znane na całym świecie. Do tej pory jednak firma oferowała etykiety tylko z określoną ich liczbą. Tym razem koncern poszedł o krok dalej – w ramach akcji promocyjnej w kilku sklepach wielkopowierzchniowych ustawiono platformę „Share a Coke”. W środku znajdował się specjalny automat, dzięki któremu można było zaprojektować napis na swoją własną puszkę. Po chwili klient otrzymywał stworzone przez siebie dzieło. Wydzielone miejsce w sklepie i akcję promocyjną uatrakcyjniały personalizowane bramy reklamowe z różnymi imionami. Jak widać, ekspozytory reklamowe i POS-y mogą przyjmować najróżniejsze rozmiary, kształty i funkcje.

Zapach ekskluzywny

Kategoria: Display na perfumy
Agencja marketingowa: Parfums Christian Dior
Klient: Parfums Christian Dior


ilustracjastrzałka

Ekspozytor reklamowy na perfumy Christiana Diora to właściwie swego rodzaju podium. Swoim ekskluzywnym charakterem display podkreśla luksusowość marki. POS wykonano po części z tworzywa sztucznego PET, po części z drewna – widać więc niestandardowy dobór materiałów, jak na ekspozytor. Jednocześnie biel zdecydowanie przeważająca w kolorystyce nadaje konstrukcji zarówno klasyczny, jak i wyjątkowy wyraz.

Siedząca uroda

Kategoria: Uroda
Agencja marketingowa: Carita
Klient: Carita


ilustracjastrzałka

Display przypominający krzesło swoje przeznaczenie odnalazł w salonach fryzjerskich Carita. Kreacja ta jest bardzo spójna z ich charakterem oraz kosmetykami, które pochodzą „z wyższej półki”. Na powierzchni do siedzenia można umieścić różnej wielkości produkty. Ekspozytor może również służyć jako display na perfumy lub kosmetyki do makijażu, szczególnie, jeśli w danej drogerii również swoje usługi świadczą makijażystki.

W taki dość ekstrawagancki i luksusowy sposób minął nam dzień w paryskich sklepach. Wkrótce na pewno znów was gdzieś zabierzemy. Śledźcie nas!

Michał Fijałkowski

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz częściej działania z zakresu SEM to kluczowa strategia firm, które nie tyle co chcą przetrwać, ale mają w zamiarze rosnąć. W tym artykule opowiemy, czym jest performance...
 Wirtualny klon na scenie: konferencja Horeca 2025 i realizacja HOLO Group
Dynamiczny rozwój technologii opartych na sztucznej inteligencji otwiera przed sektorem HoReCa nowe możliwości w zakresie komunikacji, zarządzania doświadczeniami konsumenckimi oraz optymalizacji procesów operacyjnych. Choć często postrzegana jako narzędzie zarezerwowane dla branż stricte technologicznych, AI coraz śmielej wkracza również do świata gastronomii,...
Nie tylko drewno, szkło i beton. Tworzywa sztuczne we wnętrzach
Płyty z tworzyw sztucznych coraz śmielej wkraczają do świata wnętrz. Są stosunkowo tanie, lekkie, wytrzymałe i łatwe w personalizacji. Eksperci z PłytyPlastikowe.pl zauważają, że popyt na nie rośnie zarówno wśród projektantów, jak i indywidualnych klientów.
Cichy wróg lojalności. Jak uchronić programy lojalnościowe przed fraudami
Na pierwszy rzut oka to niewinny gest – karta podarunkowa, uśmiech klienta, bonus za lojalność. Ale za kulisami tej marketingowej uprzejmości może kryć się kosztowna luka w systemie. W Wielkiej Brytanii sklepy coraz częściej rezygnują z kart podarunkowych nie przez brak zainteresowania, ale przez... pracowników, którzy znaleźli sposób, by zamienić...
Ewolucja reklamy papierowej – od informacji o promocjach do nośnika wartości
Mimo postępującej cyfryzacji drukowane materiały promocyjne wciąż cieszą się dużym zaufaniem społecznym i wysoką skutecznością w dotarciu do odbiorców. Jednak rosnąca świadomość ekologiczna konsumentów sprawia, że również one muszą podążać ścieżką zrównoważonego rozwoju. Wyniki piątej edycji badania przeprowadzonego dla Polskiego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764