logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paryż 2024: P&G ujawnia plany promocji swoich marek

  PR 19.05.2024, przeczytano 323 razy
ilustracja

Procter & Gamble, partner olimpijczyków i paraolimpijczyków z całego świata, ogłosił dzisiaj plany dotyczące promocji marek najlepiej sprzedających się produktów gospodarstwa domowego i kosmetyków podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w Paryżu w 2024 r., w tym kampanie marketingowe i handlowe inspirowane olimpiadą, partnerstwa ze sportowcami sponsorowane przez marki oraz dodatkowe produkty i usługi dostępne dla zawodników w tegorocznej wiosce olimpijskiej w Paryżu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paryz-2024%3A-pandg-ujawnia-plany-promocji-swoich-marek,404272,artykul.html

  • Ponad 30 marek należących do P&G prezentuje kampanie z okazji Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, w tym Pampers, Ariel, Fairy, Venus, Gillette, Always, Head & Shoulders, Oral-B i ZzzQuil
  • Marki P&G dostarczą wybitne produkty i usługi na rzecz 22 000 olimpijczyków i paraolimpijczyków oraz ich personelu w wiosce olimpijskiej, w tym usługi żłobka z marką Pampers, salonu kosmetycznego z markami Pantene, Head & Shoulders, Mielle, Gillette i Braun, gabinetu dentystycznego z marką Oral-B oraz pralni wspieranych przez markę Ariel
  • Marki P&G nawiązują partnerstwa z ponad 100 olimpijczykami i paraolimpijczykami oraz uruchamiają programy sprzedaży w detalicznych sklepach stacjonarnych i internetowych ponad 150 sprzedawców z całego świata

ilustracjastrzałka

Przed starciem sportowców w Paryżu oraz w trakcie zawodów ponad 30 marek P&G dotrze do miliardów zaangażowanych konsumentów z całego świata na wiele sposobów podkreślających wybitny charakter swoich produktów. Inspirowane rekordowymi wynikami najlepszych sportowców z całego świata, marki produktów gospodarstwa domowego i preparatów kosmetycznych P&G ruszają z inspirowanymi olimpiadą i paraolimpiadą kampaniami marketingowymi promującymi najlepiej sprzedające się produkty, które służą konsumentom każdego dnia, w tym takich marek jak:

  • Pampers, która wspiera małych zawodników w ruchu, dostarczając im pieluchy Pampers NEW Baby-Dry zapewniające doskonałe przyleganie i ochronę przed przeciekaniem;
  • Ariel, której kampania „Mistrz usuwania plam i nieprzyjemnych zapachów” jest poświęcona pielęgnacji odzieży sportowej i codziennej, również pranej w niskich temperaturach i krótkich cyklach prania, czyli w najtrudniejszych warunkach usuwania zabrudzeń;
  • Fairy, której kampania „Pogromca zabrudzeń” z udziałem maskotki marki, Pana Fairy, prezentuje doskonałe efekty mycia naczyń w zmywarkach, nawet w przypadku wyboru krótkiego cyklu zmywania;
  • Gillette Venus prezentuje kampanię „Moc gładkości”, aby podkreślić Venus jako zaufaną maszynkę sportowców, którzy sięgają po nią, aby cieszyć się gładką skórą, zwłaszcza na ostatnim etapie pielęgnacji przed sportowym starciem;
  • Gillette, marka o długiej tradycji w sporcie, realizuje wieloletnią obietnicę produktów „najlepszych dla mężczyzny”, prezentując złotą maszynkę na paryskie zawody w 2024, oraz przedstawia kampanię promującą najlepiej sprzedające się produkty z linii Gillette Labs;
  • Always to oficjalny produkt menstruacyjny igrzysk w Paryżu w 2024 r. Kampania „Nowy okres” ma na celu wyeliminowanie obaw związanych z menstruacją w świecie sportu dzięki zapewnieniu produktów gwarantujących najwyższy poziom ochrony;
  • Head & Shoulders, ekspert w walce z łupieżem, prezentuje kampanię „Nie mam”, przedstawiając swoje sposoby na walkę z łupieżem, które wzbogaciła o akcenty olimpijskie;
  • Oral-B z kampanią „Szoruj jak mistrz” wykorzystuje rolę marki jako oficjalnego dostawcy preparatów do higieny jamy ustnej podczas igrzysk w Paryżu w 2024 r. w celu propagowania stosowania Oral-B, aby cieszyć się czystszymi, mocniejszymi zębami;
  • ZzzQuil i jej kampania „Śpij po mistrzowsku każdego dnia” promuje sposoby na lepszy sen, który ma decydujące znaczenie dla osiągania najlepszych wyników.

Każdego dnia marki P&G dostarczają konsumentom doskonałe produkty godne zaufania, które wychodzą naprzeciw ich potrzebom w zakresie gospodarstwa domowego oraz higieny osobistej, wspierając całe rodziny” - powiedział Marc Pritchard, dyrektor ds. marek w P&G. - Zainspirowało to nas do promocji sposobów, w jakie te wspaniałe bestsellery służą sportowcom, rodzinom i miłośnikom sportu, umożliwiając im koncentrację na kolejnych rekordach, zarówno podczas olimpiady czy paraolimpiady, jak i w najważniejszych momentach codziennego życia".

Kampaniom marketingowym marek P&G oraz innym wydarzeniom towarzyszyć będą programy w sklepach stacjonarnych i internetowych ponad 150 dostawców z ponad 40 krajów świata. Z okazji kilku ostatnich igrzysk P&G współpracował ze sprzedawcami, pragnąc przyczynić się do popularyzacji olimpiady i paraolimpiady wśród konsumentów w celu stymulacji wzrostu i tworzenia wartości. Igrzyska mają szczególne znaczenie w organizującym je mieście, dlatego z okazji paryskich zawodów w 2024 r. marki P&G ruszają z kampanią „Mistrzowie codzienności” w sklepach detalicznych z całej Europy, dostarczając wybitne produkty wychodzące naprzeciw potrzebom sportowców, ich rodzin oraz fanów zarówno w gospodarstwie domowym, jak i w zakresie higieny osobistej - tak jak wybitne są wyniki olimpijczyków i paraolimpijczyków w świecie sportu.

W trakcie igrzysk marki P&G dostarczą sportowcom jeszcze więcej dodatkowych produktów i usług niż kiedykolwiek dotąd, umożliwiając im koncentrację na najlepszych wynikach osiąganych na oczach całego świata. Marki P&G będą wspierać ponad 22 000 sportowców i ich personel w wiosce olimpijskiej, oferując dostępne i włączające produkty i usługi, takie jak między innymi:

  • żłobek z marką Pampers w wiosce: po raz pierwszy podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich marka Pampers stworzy komfortowe i dogodne warunki dla sportowców podróżujących z pociechami, by mogli cieszyć się wspólnie spędzonymi cennymi chwilami w wiosce olimpijskiej w Paryżu. Żłobek zapewni przestrzeń do zabawy i spędzania czasu w rodzinnym gronie, a także dostarczy najwyższej jakości pieluchy i chusteczki do pielęgnacji dostosowane do wszelkich potrzeb najmłodszych;
  • salon kosmetyczny z markami Pantene , Head & Shoulders, Mielle , Gillette i Braun zapewni zabiegi kosmetyczne i pielęgnacyjne stworzone z myślą o sportowcach, aby mogli poczuć się wyjątkowo, rywalizując o najwyższe miejsce na podium;
  • pralnie wspierane przez markę Ariel: sportowcy mogą liczyć na nieskazitelną czystość odzieży i strojów oddawanych do pralni w wiosce olimpijskiej w celu ich wyprania w niskiej temperaturze dzięki wsparciu marki Ariel, oficjalnego dostawcy produktów do prania na potrzeby Igrzysk w Paryżu w 2024;
  • gabinet dentystyczny z marką Oral-B zapewni sportowcom pewność siebie i zdrowy uśmiech, świadcząc ogólne usługi dentystyczne oraz pomoc w nagłych sytuacjach, przy użyciu najlepszych szczoteczek, past i technik pielęgnacyjnych Oral-B;
  • ochrona w trakcie menstruacji: marki Always i Tampax dostarczą sportowcom produkty menstruacyjne w toaletach w całej wiosce olimpijskiej;
  • zestaw powitalny „Mistrzowie codzienności” od P&G: każdy sportowiec otrzyma torbę wielokrotnego użytku z motywem paryskich igrzysk, wyposażoną w produkty marek P&G, w tym Oral-B, Head & Shoulders, Aussie, Safeguard i Febreze w celu wsparcia właściwej dbałości o zdrowie i higienę osobistą podczas zawodów w Paryżu w 2024 r.

To wspaniałe, że marki P&G dostrzegają kwestie mające największe znaczenie dla sportowców i pragną wyjść im naprzeciw podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich na wiele znaczących sposobów” - powiedziała sześciokrotna mistrzyni olimpijska, Laura Kenny. - W przypadku sportowców, którzy chcą pogodzić życie zawodowe z obowiązkami rodzicielskimi, możliwość spędzenia czasu ze swoimi pociechami w łatwo dostępnym miejscu, jakim jest żłobek zorganizowany przez Pampers, stanowi doskonały sposób na udzielenie im cennego wsparcia podczas igrzysk”.

P&G oraz marki P&G nawiązały również współpracę z ponad 100 najlepszymi sportowcami z całego świata, wspierając ich wysiłki zarówno w sporcie, jak i poza nim, w drodze sponsoringu finansowego, a nawet darowizn na rzecz bliskich im organizacji charytatywnych za pośrednictwem programu „Athletes for Good”. Do grona sportowców z 17 krajów i 37 dyscyplin sportowych wspieranych przez P&G należą między innymi:

  • dwukrotna złota medalistka igrzysk olimpijskich Clarisse Agbegnenou w judo, z Francji, która nawiązała partnerstwo z markami Pampers, Ariel i Oral-B;
  • złoty medalista olimpijski Niek Kimmann w kolarstwie, z Holandii, który nawiązał współpracę z marką Gillette;
  • trzykrotna złota medalistka paraolimpijska Marie-Amélie Le Fur, w lekkoatletyce, z Francji, która nawiązała współpracę z marką Always;
  • złota medalistka paraolimpijska Alexis Hanquinquant w triathlonie, z Francji, która nawiązała partnerstwo z markami Braun, Gillette, Head & Shoulders i Oral-B;
  • złota medalistka paraolimpijska, Anastasia Pagonis, w pływaniu, z USA, która nawiązała współpracę z marką Venus;
  • dwukrotna medalistka olimpijska Lydia Jacoby w pływaniu, z USA, która nawiązała współpracę z marką Venus;
  • złoty medalista olimpijski Wang Shun w pływaniu, z Chin, który nawiązał partnerstwo z marką Safeguard.

Program P&G na Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie

P&G od 2010 r. jest światowym partnerem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (IOC). W lipcu 2020 r. P&G poinformował o przedłużeniu światowego partnerstwa w zakresie Igrzysk Olimpijskich do Letnich Igrzysk Olimpijskich, które odbędą się w 2028 r. w Los Angeles, w tym rozszerzeniu światowych praw na Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski oraz Igrzyska Paraolimpijskie. Od objęcia roli światowego partnera Igrzysk Olimpijskich firma i jej marki, w tym Always, Tide, Ariel, Gillette i Head & Shoulders, nawiązały współpracę z ponad 500 sportowcami, pragnąc podkreślić ich zaangażowanie każdego dnia na rzecz osiągania rekordowych wyników, podobnie jak marki P&G, które dążą do zapewnienia najlepszych efektów użytkownikom ich produktów każdego dnia.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764