Agencja zamieniła tradycyjny deptak komunikacyjny w tętniącą życiem strefę relaksu i rozrywki
Agencja marketingowa Valkea jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie koncepcji organizacyjnej i komunikacyjnej akcji „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”. Działania zaplanowane są do połowy sierpnia 2019 roku. Do zadań agencji należało opracowanie scenariusza akcji, zaprojektowanie aranżacji przestrzeni dla wszystkich wydarzeń, zaproszenie do współpracy partnerów oraz pozyskanie patronatów medialnych. W czasie trwania imprezy agencja koordynuje przebieg wszystkich działań oraz prowadzi bieżącą obsługę PR. Prowadzi także kanały w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie oraz tworzy content dotyczący akcji na stronę internetową Domów Towarowych Wars Sawa Junior.
Na siedem wakacyjnych tygodni historyczny deptak Pasaż Wiecha w centrum stolicy zamienił się w specjalna strefę relaksu dla mieszkańców i turystów. To także kreatywna przestrzeń wspólnych działań wypełniona muzyką, gwarem rozmów i twórczą pracą. Atrakcje zostały podzielone na siedem bloków tematycznych: architektura, kreatywność, moda, dizajn, teatr, film i sztuka. W ofercie znalazły się propozycje dla dorosłych i dla dzieci. Wszystkie wydarzenia są bezpłatne i ogólnodostępne.
Źródło: Valkea