logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pascal Brodnicki ambasadorem Rama Smaż jak szef kuchni

  PR 28.09.2015, przeczytano 2414 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu ruszyła szerokozasięgowa kampania promująca produkt do smażenia Rama Smaż jak szef kuchni. Ambasadorem produktu został znany kucharz Pascal Brodnicki. Za działania komunikacyjne obejmujące PR, eventy, digital, BTL i shopper marketing odpowiada GREY Group Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pascal-brodnicki-ambasadorem-rama-smaz-jak-szef-kuchni,26084,artykul.html

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Pascalem, gdyż swoim doświadczeniem i umiejętnościami reprezentuje profesjonalnych szefów kuchni, którzy stanowili inspiracje do stworzenia produktu, a jednocześnie swoim sposobem bycia trafia do ludzi i pokazuje, że nie trzeba być zawodowym kucharzem, by dobrze gotować! Pascal od lat inspiruje Polaków w kuchni, zachęca do próbowania nowych rzeczy oraz eksperymentowania, przez co wybór jego, jako twarzy produktu, wydał nam się wręcz naturalny – Joanna Kawalec, brand manager Rama. Sam Pascal podkreśla, że prócz walorów smakowych potraw, bardzo liczy się też aspekt zdrowotny: - Wreszcie mamy produkt do smażenia, dzięki któremu smażenie będzie nie tylko wygodniejsze a potrawy bardzo smaczne, ale także korzystniejsze dla zdrowia. Polacy spożywają za dużo tłuszczów, szczególnie tych zwierzęcych, zatem tak prosta możliwość jego ograniczenia wydaje się nieoceniona – dodaje.

Za pełną komunikację z mediami i blogosferą, eventy, content marketing oraz współpracę z ambasadorem odpowiada Cohn & Wolfe, agencja PR należąca do GREY Group Poland. Za koncept kreatywny, BTL, POS, działania digital, shopper marketing odpowiada zespół GREY.

Kampania produktu obejmuje także 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w od 14 września TV i VoD, stworzony nadzorem produkcyjnym agencji LOWE Warsaw, która zajęła się też sesją zdjęciową z Pascalem Brodnickim. Jego wizerunek jest wykorzystywany w spocie reklamowym, w advertorialach w prasie, w internecie oraz podczas eventów.

Działania reklamowe w ramach kampanii obejmują też lokowanie produktu i sponsoring programu Top Chef.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Directions.

Źródło: GREY Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764