We wrześniu ruszyła szerokozasięgowa kampania promująca produkt do smażenia Rama Smaż jak szef kuchni. Ambasadorem produktu został znany kucharz Pascal Brodnicki. Za działania komunikacyjne obejmujące PR, eventy, digital, BTL i shopper marketing odpowiada GREY Group Poland.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Pascalem, gdyż swoim doświadczeniem i umiejętnościami reprezentuje profesjonalnych szefów kuchni, którzy stanowili inspiracje do stworzenia produktu, a jednocześnie swoim sposobem bycia trafia do ludzi i pokazuje, że nie trzeba być zawodowym kucharzem, by dobrze gotować! Pascal od lat inspiruje Polaków w kuchni, zachęca do próbowania nowych rzeczy oraz eksperymentowania, przez co wybór jego, jako twarzy produktu, wydał nam się wręcz naturalny – Joanna Kawalec, brand manager Rama. Sam Pascal podkreśla, że prócz walorów smakowych potraw, bardzo liczy się też aspekt zdrowotny: - Wreszcie mamy produkt do smażenia, dzięki któremu smażenie będzie nie tylko wygodniejsze a potrawy bardzo smaczne, ale także korzystniejsze dla zdrowia. Polacy spożywają za dużo tłuszczów, szczególnie tych zwierzęcych, zatem tak prosta możliwość jego ograniczenia wydaje się nieoceniona – dodaje.
Za pełną komunikację z mediami i blogosferą, eventy, content marketing oraz współpracę z ambasadorem odpowiada Cohn & Wolfe, agencja PR należąca do GREY Group Poland. Za koncept kreatywny, BTL, POS, działania digital, shopper marketing odpowiada zespół GREY.
Kampania produktu obejmuje także 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w od 14 września TV i VoD, stworzony nadzorem produkcyjnym agencji LOWE Warsaw, która zajęła się też sesją zdjęciową z Pascalem Brodnickim. Jego wizerunek jest wykorzystywany w spocie reklamowym, w advertorialach w prasie, w internecie oraz podczas eventów.
Działania reklamowe w ramach kampanii obejmują też lokowanie produktu i sponsoring programu Top Chef.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Directions.
Źródło: GREY Group