logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pascal Brodnicki ambasadorem Rama Smaż jak szef kuchni

  PR 28.09.2015, przeczytano 3284 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu ruszyła szerokozasięgowa kampania promująca produkt do smażenia Rama Smaż jak szef kuchni. Ambasadorem produktu został znany kucharz Pascal Brodnicki. Za działania komunikacyjne obejmujące PR, eventy, digital, BTL i shopper marketing odpowiada GREY Group Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pascal-brodnicki-ambasadorem-rama-smaz-jak-szef-kuchni,26084,artykul.html

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Pascalem, gdyż swoim doświadczeniem i umiejętnościami reprezentuje profesjonalnych szefów kuchni, którzy stanowili inspiracje do stworzenia produktu, a jednocześnie swoim sposobem bycia trafia do ludzi i pokazuje, że nie trzeba być zawodowym kucharzem, by dobrze gotować! Pascal od lat inspiruje Polaków w kuchni, zachęca do próbowania nowych rzeczy oraz eksperymentowania, przez co wybór jego, jako twarzy produktu, wydał nam się wręcz naturalny – Joanna Kawalec, brand manager Rama. Sam Pascal podkreśla, że prócz walorów smakowych potraw, bardzo liczy się też aspekt zdrowotny: - Wreszcie mamy produkt do smażenia, dzięki któremu smażenie będzie nie tylko wygodniejsze a potrawy bardzo smaczne, ale także korzystniejsze dla zdrowia. Polacy spożywają za dużo tłuszczów, szczególnie tych zwierzęcych, zatem tak prosta możliwość jego ograniczenia wydaje się nieoceniona – dodaje.

Za pełną komunikację z mediami i blogosferą, eventy, content marketing oraz współpracę z ambasadorem odpowiada Cohn & Wolfe, agencja PR należąca do GREY Group Poland. Za koncept kreatywny, BTL, POS, działania digital, shopper marketing odpowiada zespół GREY.

Kampania produktu obejmuje także 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w od 14 września TV i VoD, stworzony nadzorem produkcyjnym agencji LOWE Warsaw, która zajęła się też sesją zdjęciową z Pascalem Brodnickim. Jego wizerunek jest wykorzystywany w spocie reklamowym, w advertorialach w prasie, w internecie oraz podczas eventów.

Działania reklamowe w ramach kampanii obejmują też lokowanie produktu i sponsoring programu Top Chef.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Directions.

Źródło: GREY Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764